Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@10:42:35 GMT

معرفی خدمات بانک ملّی ایران به آینده سازان کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۵۵۵۰

      به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این بازدید که به منظور آشنایی دانش آموزان با بخش ها و فعالیت های بانک انجام شد، آینده سازان کشور از نزدیک با ارایه انواع خدمات بانکی، فرایندها و فعالیت‌های بانک و حرفه بانکداری، چگونگی افتتاح حساب و نقش و جایگاه قرض الحسنه آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران در این بازدید بعد از معرفی تاریخچه و قدمت بانک، توضیحاتی در خصوص اهمیت و جایگاه این موسسه عظیم پولی و مالی در سیستم اقتصادی کشور به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام به بازدید کنندگان خود ارائه کردند.  

در ادامه این بازدید با توجه به طرح های آموزشی و سرگرمی بانک ملی ایران درخصوص بانکداری کودک و نوجوان نظیرکانون جوانه ها، روش های عضویت در کانون و معرفی بخش های جذاب و دیدنی آن به اطلاع دانش آموزان رسید در پایان هم  دانش آموزان از موزه بانک ملی ایران بازدید کردند و با آثار و اشیای موجود در موزه  این آشنا شدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه طی فراخوانی بسیج دبیرستان‌های این کشور را برای حمایت از غزه اعلام کرد.
اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی با بیان اینکه "اکنون نوبت ماست مکان‌های تحصیل خود را اشغال و مسدود کنیم" در اطلاعیه خود آورده:" چند روزی است که جنبش‌های دانشجویی در سراسر فرانسه و حتی در ایالات متحده برای مردم فلسطین راه اندازی شده اند. حالا این اقدامات می‌تواند در دبیرستان‌های فرانسه اجرا شود. "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این اتحادیه خواستار بسیج دانش‌آموزان دبیرستانی سراسر فرانسه به ویژه از طریق اشغال و محاصره و مسدود کردن دبیرستان‌ها و تعطیلی کلاس‌های درس طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۶ و ۷ می) شد تا از این طریق اقدامی برای آتش‌بس در نوار غزه و نیز به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین توسط فرانسه صورت گیرد.
سخنگوی اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه هشدار داده است: ما در همه جای فرانسه دبیرستان‌ها را محاصره و تعطیل خواهیم کرد؛ از کلمبیا تا دبیرستان‌های فرانسه، بسیج دبیرستان‌ها در حمایت از فلسطین و انزجار از جنایت‌های رژیم اسرائیل برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ثبت‌ نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • دانش آموزان با حساسیت کمبود آب آشنا شوند
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • دانش آموزان دیجیتالی، کلافه از امر و نهی ها