Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی وزارت کشور پیشنهادت این وزارتخانه برای کاهش ۱۰ درصدی جرائم را تشریح کرد.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز(دوشنبه 29 آبان) این کمیسیون، اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون، با حضور معاون امنیتی وزارت کشور جهت بررسی اقدامات وزارت کشور در زمینه اجرای احکام برنامه پنج ساله ششم توسعه، احکام دائمی و احکام بودجه تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ابتدای جلسه، درگذشت ابوی سخنگوی وزارت امور خارجه تسلیت گفته شد، همچنین با توجه به تبلیغات منفی و جهت‌دار مخالفین جمهوری اسلامی در رابطه با افراد دارای تابعیت دوگانه، همه هموطنان و ایرانیان مقیم خارج از کشور باید بدانند که بحث‌های مربوط به دوتابعیتی‌ها در مجلس صرفا مختص افرادی است که دارای جایگاه مسئولیت مدیریتی و دولتی هستند و هیچ ارتباطی با عموم هموطنان مقیم خارج از کشور ندارد و تمامی حقوق و اموال آنها طبق قانون همانند هر ایرانی دیگری محفوظ است.

بیشتر بخوانید: هیچ دستگاهی در دولت تعمدی بر بکارگیری دو تابعیتی‌ها ندارد + فیلم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به گزارش ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور در زمینه اجرای موفق راهپیمایی عظیم اربعین، گفت: وی بیان داشت که در یک فرصت مناسب، گزارشی مبسوط از این برنامه ارائه خواهد شد که الگوی بارز اجماع ملی همکاری و همراهی عمومی از اجرای یک برنامه فراملی بود.

نقوی‌حسینی تصریح کرد: ذوالفقاری همچنین تأکید کرد که پیشگیری محور فعالیت‌های امنیتی و انتظامی وزارت کشور است. تجهیز حوزه امنیتی به امکانات الکترونیکی، کنترل با روش‌های مدرن و نظارت بیشتر فعالیت‌های عمده با هدف تأمین امنیت است. البته در این زمینه وزارت کشور پیشنهادات مشخصی دارد. کاهش 10 درصدی جرائم از دستاوردهای اقدامات مذکور است.

بیشتر بخوانید: انتقاد از یک عملکرد وزارت خارجه در مراسم اربعین

وی اضافه کرد: در این گزارش اشاره شد که تغییر ساختار و تعریف مجدد توزیع پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها با هدف تأمین امنیت عمومی است که البته نیروی انسانی مورد نیاز باید تأمین و مجوز استخدام باید صادر شود، همچنین ذوالفقاری اقدامات وزارت کشور در سایر احکام را نیز به‌طور مستند و مشروح توضیح داد.

انتهای پیام/

R1011202/P1011116/S11,1,15/CT12 موضوعات مرتبط اربعین نمایندگان مجلس مجلس دهم کمیسیون امنیت ملی دولت دوازدهم وزارت کشور

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

همچنین، تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900038

دیگر خبرها

  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • جزئیات جدید از برگزاری انتخابات اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست