Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ترابی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص  پیروزی سایپا برابر نفت تهران اظهار داشت: من معتقدم که ما می‌توانستیم به شکل بهتری از موقعیت هایمان استفاده کنیم و به نظرم اختلاف دو تیم بیش از یک گل بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری را وارد دروازه نفت تهران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بازی را ببریم و از استرس خارج شویم.

وی ادامه داد: چند هفته‌ای بود که تیم ما خوب بازی می‌کرد، اما نتیجه لازم را کسب نمی‌کرد به همین دلیل به ۳ امتیاز این دیدار به شدت نیاز داشتیم.

 ترابی با اشاره به عملکرد مثلث هجومی تیم سایپا گفت: بازیکنان خوبی در سایر پست‌ها داریم که مثلث هجومی تیم را تقویت می‌کنند، من امیداورم در بازی‌های آینده بتوانم همچنان مفید باشم و گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

بازیکن تیم سایپا درباره احتمال دعوت به تیم ملی عنوان کرد: در مورد تیم ملی نظر خاصی ندارم و ترجیح می‌دهم فعلا در مورد این مسئله صحبت نکنم.

انتهای پیام/

اظهارات ترابی پس از دیدار سایپا و نفت تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مدافعان سپاهان با آنالیز دقیق و تمرکز کافی تمام راه‌های نفوذ اوستون اورنوف را بسته بودند و به نظر می‌رسید پرسپولیس برای خلق موقعیت از کانال‌های کناری و مرکز زمین به مشکل برخورده است مهدی ترابی مهمترین موقعیت گل تیمش را با حرکتی انفرادی خلق کرد.

در نیمه نخست بازی پرسپولیس و سپاهان و در لحظات پایانی مهدی ترابی با حرکتی انفرادی و با سرعت توپ را جلو برد و به قلب دفاع حریف زد، سپس با یک و دویی که با گولسیانی داشت در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما ضربه نهایی‌اش را با نوک پا و به بالای دروازه زد.

ترابی در نواختن ضربه نهایی انتخاب اشتباهی داشت و در صورتی که می‌توانست با یک ضربه فنی به زاویه مخالف دروازه نیازمند را باز کند با نوک پا به زیر توپ ضربه زد و این موقعیت را به راحتی از دست داد.

ترابی در ادامه دیگر هرگز نتوانست نفوذی این‌چنینی به قلب دفاع حریف داشته باشد یا موقعیتی برای ضربه زدن پیدا کند و حالا باید افسوس هدر دادن این شانس بزرگ گلزنی را بخورد.

ترابی در دقیقه 79 این بازی تعویض شد و جای خود را به وحید امیری داد و اولین تعویضی تیمش بود.

دیگر خبرها

  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • مکان دقیق مثلث برمودای ایران