Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از توقف تیمش برابر پدیده گفت: بازیکنانم تلاش زیادی کردند تا سه امتیاز این دیدار را کسب کنند اما همیشه پیروز شدن کار ساده‌ای نیست.

به گزارش وبسایت نود ، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی بدون گل امشب(دوشنبه) پرسپولیس مقابل پدیده مشهد در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: چیزی غیر از این انتظار نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پدیده بی دلیل در رده های بالایی جدول قرار ندارد.

وی ادامه داد: از هواداران پرسپولیس ممنونم. با این حال نمی توانم از بازیکنانم ناراضی باشم. چون تمام تلاششان را انجام دادند. نباید انتظار داشته باشیم که مقابل پدیده بیش از ۱۰ موقعیت گلزنی داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: خوبی ما این است که فقط نباختیم. در چنین بازی های باید حواسمان را جمع کنیم که گل نخوریم. اینکه حریفمان نتوانست حتی یک موقعیت گل هم ایجاد کند. از اینکه پیروز نبودیم متاسفم اما باید بدانیم کار ساده ای نیست که همیشه ببریم.

برانکو درباره روند فنی تیمش افزود: از بازی شاگردانم راضی ام. اما باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و روند رو به رشد خودمان را ادامه دهیم. پدیده یکی از بهترین تیم هاست. مقابل آنها خوب بودیم. اتفاقا من به آنها تبریک می گویم که خیلی خوب بازی کردند. در چنین بازی هایی مهم است که همان موقعیت های اولیه را گل کنیم اما نتوانستیم و تساوی در ادامه بازی بسیار خطرناک بود.

وی درباره رفتار هواداران در قبال بیرانوند و نوع برخورد او با این هواداران معترض گفت: من نمی‌دانم او چه واکنشی به هواداران داشته است. اما واقعا نمی دانم چرا آنها با هم مشکل دارند. او می تواند سرباز شود و در اختیار خودش باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره نشان دادن علامت «هیس» بیرانوند خطاب به هواداران گفت: من آن صحنه را ندیدم. البته که مهم ترین موضوع، هواداران هستند. اما طبیعی است که بازیکن هم انتطار حمایت از آنها را دارد. بازیکن پرسپولیس حداکثر شوق و خواست بردن را در تیمشان دارند. واقعا نمی دانم بیرانوند می خواهد چکار کند؟ من امروز هم با او صحبت کردم و گفت می خواهم بمانم. اگر بیرانوند هیس کرده باشد قطعا جریمه می شود.

برانکو در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس در چنین بازی هایی پلان دومی ندارد اظهار داشت: من متوجه نمی شوم منظور شما از پلان دوم چیست. پرسپولیس در ۲۰ دقیقه انتهایی فقط روش بازی اش را تغییر داد. نمی توان بیخود و بی جهت روش بازی را تغییر داد. من می توانستم ماهینی را بعد از مصدومیت انصاری به میدان بیاورم اما علوان زاده را آوردم تا ریسک کرده باشیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از عملکرد مسلمان راضی بودید گفت: من درباره عملکرد فردی بازیکنانم صحبت نمی کنم. بشار رسن مصدوم شد و من از تعویضم راضی ام. امروز محرومان خود را نداشتیم و شاید اگر بودند نیمکت بهتری هم پیدا می کردیم. با این حال من از نحوه بازی تمام بازیکنانم راضی ام.

برانکو درباره سوال دیگری درباره اینکه مشکلات مدیریتی چه تاثیری روی این تیم می گذارد اظهار داشت: مشکلی است که امیدوارم به زودی حل شود. از طرفی هم فکر می کنم بازیکنان حرفه ای دارم و خودشان را وارد این موضوعات نمی کنند. اما طبیعی است هر چقدر کمتر با این مشکلات روبرو شویم بهتر است.

وی در پایان درباره تعطیلی رقابت های لیگ برتر به خاطر برنامه های تیم ملی اظهار داشت: فکر می کنم تعطیلی طولانی مدت دیگری در لیگ نداشته باشیم. به هر حال این موضوعاتی است که برنامه ریزی شده است و باید به این برنامه ها در جهت آمدگی تیم ملی ایران احترام گذاشت.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم

به گزارش ورزش سه، مهدی لیموچی که در دقیقه ۸۶ دیدار آلومینیوم و پرسپولیس، گل اول را برای اراکی‌ها به ثمر رساند تا زمینه‌ساز تساوی بازی در وقت‌های قانونی باشد، پس از پایان مسابقه گفت: جا دارد از همه هواداران عزیزمان تشکر کنم که تا آخرین لحظه ما را تنها نگذاشتند. با وجود اینکه دو بار عقب افتادیم، توانستیم به بازی برگردیم و این را مدیون این هواداران و زحمت بچه‌ها و کادرفنی هستیم.

او در خصوص گلزنی‌اش در این باز اظهار داشت: اینکه من گل زدم، حاصل زحمت بچه‌هاست. من توانستم مقدمه آن کامبک باشم و خیلی خوشحالم، چون امشب مردم اراک خیلی خوشحال هستند و این برای ما کافی است.

لیموچی درباره روند سینوسی آلومینیوم گفت: تیم ما در هر بازی خوب فوتبال بازی می‌کند. شاید بعضی از بازی‌ها را واگذار کنیم اما از لحاظ فوتبالی، فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. امروز هم همه دیدند با اینکه ۲-۰ عقب بودیم، باز هم تیم برتر میدان بودیم. حالا بعضی بازی‌ها به دلیل کمبود بازیکن شرایط طور دیگری رقم می‌خورد اما به این تیم خیلی امیدواریم و انشالله در آینده اتفاقات خیلی خوبی رقم می‌خورد.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد