Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازیکنان ما بیشتر بازی را کنترل کردند و من خودم این نوع فوتبال را زیاد دوست ندارم، اما با توجه به بضاعت‌مان و نبود چهار بازیکن اصلی‌ نیاز داشتیم یک مقدار تدافعی‌تر بازی کنیم و خدا را شکر با یک امتیاز مزد زحمات خود را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجری در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت حضور کنار زمین نتیجه چیز دیگری رقم می‌خورد، گفت: فکر نمی‌کنم فرقی می‌کرد. بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند. دست‌شان درد نکند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره اتلاف وقت شاگردانش تصریح کرد: به این مسئله اعتقاد ندارم. در صورت اتلاف وقت داور به جای سه دقیقه، پنج دقیقه زمان تلف شده می‌گیرد که هیچ تأثیری در کار ما ندارد و فقط من باید بیشتر حرص بخورم!

او در خصوص برنامه‌های این تیم برای نیم‌فصل تصریح کرد: فعلاً باید از این فشار در بیایم، اما باید تیم را تقویت کنیم. حداقل باید سه بازیکن جذب کنیم.

سرمربی تیم پدیده درباره عملکرد داوری بیان کرد: با تمام احترامی که برای زرگر قائل هستم، اما از دقیقه ۷۰ به بعد سوت‌ها به نفع تیم پرسپولیس بود.

انتهای پیام/

اظهارات مهاجری درباره بازی با پرسپولیس 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا چالش سخت و جذابی را با پرسپولیس تجربه می‌کند. او که یک فصل و نیم به عنوان دستیار یحیی کنار سرمربی پرافتخار قرمزها کار می‌کرد، پس از استعفای گل‌محمدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

اوسمار در ابتدا هیچ محبوبیتی به عنوان سرمربی پرسپولیس نزد هواداران نداشت، اما رفته رفته با نتایج و بازی‌های خوب تیمش دل هواداران را به دست آورد و آنها به این سرمربی برزیلی برای دفاع از عنوان قهرمانی تیمشان اعتماد کردند‌.

سرمربی برزیلی پرسپولیس که یک مسیحی معتقد است، در بازی برابر سپاهان با صلیب کوچکی روی نیمکت حاضر شده بود و با اعتقادات خود برای موفقیت تیمش دعا می‌کرد.

اوسمار پنج بازی سرنوشت‌ساز دیگر پیش‌رو دارد که می‌تواند با قهرمانی در پرسپولیس اوج محبوبیت را میان سکوهای سرخ‌پوش تجربه کند.

دیگر خبرها

  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح