Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- 'برانکو ایوانکوویچ' سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: برخلاف صحبت های مطرح شده «علیرضا بیرانوند» به من اعلام کرده که قصد جدایی از پرسپولیس را ندارد.

به گزارش ایرنا، برانکو پس از تساوی مقابل پدیده مشهد در هفته دوازدهم در نشست خبری، گفت: پیش بینی این بازی سخت را کرده بودیم و پدیده نشان داد بی دلیل در میان تیم های بالای جدول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از هواداران به خاطر حمایت همیشگی تشکر می کنم، اما از بازیکنانم هم گله ای ندارم. مقابل تیمی چون پدیده نمی توان 10 موقعیت گل بدست آورد اما امروز می توانستیم از موقعیت های خوب خود حداقل سه گل بزنیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: در این بازی پدیده یک موقعیت گل از روی ضربه ایستگاهی داشت، اما به خاطر بدست نیاوردن سه امتیاز ناراحتم. بعد از 20 روز تعطیلی انتظار داشتم تیمم بحران زده شود و امیدوارم در بازی های بعدی موفق تر باشیم.
وی در خصوص حرکت ناشایست بیرانوند مقابل هواداران پرسپولیس، تصریح کرد: از حرکت او بی خبرم اما بیرانوند بازیکن پرسپولیس است. از اینکه او قرار است به سربازی برود یا خیر هم بی اطلاع هستم.
برانکو گفت: حرکت بیرانوند مقابل هواداران را ندیدم، اما این را بدانید همه چیز ما در پرسپولیس برای هواداران است. بیرانوند در این مسابقه انتظار حمایت داشته است و فراموش نکنید او برای پرسپولیس از وجود خود مایه گذاشته است.
وی افزود: از مباحثی که در رابطه با بیرانوند و جدایی او مطرح می شود بی اطلاع هستم، اما بیرانوند در صحبتی که با من داشت اعلام کرد می خواهد در پرسپولیس بماند و برای این تیم بازی کند.
سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه اگر حرکت ناشایست بیرانوند را در فیلم بازی ببینید چه اتفاقی رخ خواهد داد، اظهار کرد: مطمئن باشید اگر این اتفاق رخ داده باشد او جریمه خواهد شد.
وی در خصوص عملکرد «محسن مسلمان»، گفت: این بازیکن امروز به جای «بشار رسن» به میدان آمد، اما همانطور که می دانید من در خصوص افراد صحبت نمی کنم و مسایل را در خانواده مطرح می کنم.
برانکو خاطرنشان کرد: این فصل پرسپولیس نیمکت بسیار خوبی دارد و برای همین می توانیم تعویض های خوبی هم داشته باشیم. امیدوارم مصدومیت رسن جدی نباشد تا بتوانیم همچنان از او استفاده کنیم.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی** 9118** 1368
خبرنگار: جواد بشیری** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند