Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی ، حجت الاسلام طیب نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه مهاباد دراین دیدار گفت : پیامبر بزرگوار اسلام (ص) علم را برهمه واجب کرده است ودر احادیث متعدد ، اهمیت آنرا بیان کرده اند بنابر این ماهم باید بریادگیری علوم مختلف چه اعتقادی ، چه واجبات و چه علوم اخلاقی و دیگر علوم همت بگماریم و در پایگاههای عملیاتی نیز این فرهنگ کتاب و کتابخوانی را رواج دهیم و از مسائل مختلف همدیگر را آگاه نماییم چه بسا در صورت ناآگاهی ما ، دشمنان اختلاف ایجاد نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیب نژاد در ادامه با اشاره به اهمیت نماز اول وقت افزود هرچه خداوند به انسان لطف و رحمت می فرستد در سایه نماز اول وقت می باشد ما اگر برنماز اول وقت مراقبت نماییم مطمئن باشید که دیگر امورات ما نیز مرتفع خواهد شد همیشه و در همه حال برادای نماز اول وقت حساس باشید و از این امر غافل نباشید و اگر خدای نکرده مشکلی یا مریضی برای شما ایجاد شد با رجوع به رساله و سوال از علما سعی کنید در هرصورت نسبت به ادای نماز اول وقت اقدام نمایید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه مهاباد با تاکید برحفظ روحیه خدمتگزاری نسبت به نظام اسلامی بیان داشت شما الان در شرایط بسیار سخت زندگی می کنید واین روحیه خدمتگزاری که شما دارید با هیچ چیزی قابل قیاس نیست  و بدانید که تنها با اعتقاد برخدا و حفظ ایمان و استقامت در برابر سختی ها ، خواهید توانست اجر اخروی و رضایت خداوند را به همراه داشته باشید.

 وی در پایان به سئوالات و شبهات بسیجیان در زمینه های مختلف پاسخ داد و مشکلات آنان را جهت ارجاع به رده های مرتبط جهت رسیدگی یادداشت نمود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس

حمیدرضا جلایر گفت: با توجه به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال جاری، طی روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت ماه) بیش از ۱۷۰ گروه عملیاتی در شهرستان‌های محل برگزاری نوبت اول آزمون سراسری و ۴۰۰ نفر پرسنل در نقاط مختلف استان مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق اقدام کنند.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان کرد: از روز‌های قبل از برگزاری آزمون، چک لیست‌های کنترل و نظارت برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی بررسی و تکمیل می‌شوند.

او اظهارکرد: گروه‌های ویژه عملیاتی همچنین تا پایان برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در نقاط مختلف استان مستقر و در حالت آماده‌باش خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • مراقب نیش ها باشید!
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر فاش شد + فیلم
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • ویژگی‌های افراد پر انرژی