Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار مسئولان سپاه این استان با وی گفت: در آینده نزدیک به شدت به تسلط و آشنایی بسیج به زبان های کشورهای منطقه و دنیا نیاز پیدا خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، فرماندهان و مسئولان سپاه شهرستان و استان اردبیل بمناسبت هفته بسیج با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل امروز دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*اخلاص، موظفی کار نکردن، مدیریت بحران و عدم سوء استفاده از شرایط، از خصایص بسیج است

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل ساماندهی نیروی مردمی را هنری بزرگ برشمرد و گفت: نمونه بسیج؛ هشت الشعبی در عراق، حوثی های یمن و دیگر نیروهای مردمی در سوریه و.. است و وحشت استکبار از نیروی مردمی بیشتر است.

امام جمعه اردبیل بسیج و بسیجی وار کارکردن را خارج از کار موظفی ارزیابی کرد و پیشرفت جامعه را در گرو این گونه فعالیت‌ها دانست.

آیت الله عاملی کار کردن بدون در نظر گرفتن موظفی، اخلاص در عمل و مدیریت بحران و عدم سوء استفاده را  از خصایص اصلی بسیج برشمرد و گفت: کشور به این گونه تفکر و عمل نیاز داشته و از اول انقلاب نیز بسیج در مراحل بحران سربلند بوده است.

وی با تاکید بر دو عرصه؛ اقتصاد مقاومتی و فرهنگی- رسانه ای اظهار داشت: بزودی بحران فاصله علمی و تکنولوژی بین جوامع و کشورها پیش خواهد آمد و جوامع عقب افتاده مسلوب الاراده جوامع پیشرفته علمی خواهد شد.در فضای مجازی و رسانه ای نیز اهمیت آن تا جایی بوده که رهبری انقلاب امادگی خود را برای قبول مسئولیت این حوزه در صورت فراغت وقت بارها اعلام کرده اند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش بعدی سخنان خود تصریح کرد: در مقابل تحریم و فشار آمریکا اقتصاد مقاومتی طراحی شده و تنها راه چاره همین است.

عاملی در ادامه به سپرده های مبالغ سنگین و ثروت در بانک ها اشاره داشت و گفت: در هیچ جوامعی نسبت به نگهداری سرمایه های مالی سنگین سود زیادی نمی پردازند در عوض مالیات بر آن در نظر گرفته می شود اما در کشور ما بالعکس است.

آیت الله عاملی سوء مدیریت ها را گریبان گیر کشور و استانها دانست و افزود: ظرفیت های بسیاری در مناطق استانها وجود دارد اما هدر رفت می شود.

وی ساماندهی و سازمان دادن بسیج را نقش آفرین دانست و گفت: لازم است مجموعه بسیج در مسیر تربیت، مترجمان زبان های مختلف دنیا از جمله روسی و ...، در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی را پرورش دهد.

وی با رد اتهامات برخی کشور ها مبنی بر نفوذ و میدان داری ایران در برخی کشورها تصریح کرد: ملت و دولت های سوریه، عراق، حوثی های یمن، حزب الله و غیره با دموکراسی و انتخاب خودشان ایران را مأمن دانسته و شریک راهبردی شده اند و دخالت ایران فرافکنی است.

*به مردم استان ارامش و اطمینان خاطر می دهیم که اشراف اطلاعاتی و امنیتی داریم

همچنین در ادامه سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با ارائه گزارشی از عملکرد بسیج و سپاه گفت:  22 قشر و 11 نواحی بسیج در استان فعالیت دارد.

وی یک سوم مردم استان را عضو بسیج عنوان کرد و گفت: از جمله موفقیت های بسیج حلقات تربیتی و معرفتی صالحین به مدیریت امام جمعه اردبیل است.

فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: موضوع سازندگی، محرومیت زدایی، خدمات دهی درمانی، اقتدار وامنیت مواردی است که بسیج در ان ورود پیدا کرده است.

بابازاده از آموزش نظامی بیش از هزار نفر در سال جاری خبر داد و گفت: به مردم استان اردبیل آرامش خاطر می دهیم در تمامی عرصه های پیش رو از جمله امنیتی - اطلاعاتی تسلط و اشرافیت داریم و فعالیت معاندین و ضد انقلاب را دقیقا زیر ذره بین داریم و چیزی از ما پوشیده نیست.

سردار بابازاده با بیان اینکه در حوزه فرهنگی نیز فعالیت ها ادامه دارد گفت: استقبال از اردوهای راهیان نور مناسب بوده و سال گذشته 20 هزار نفر به این مراسم اعزام شده اند.

سردار بابازاده در پایان یادواره های شهدا را نه تشریفاتی بلکه رسمی برشمرد.

"گفتنی است فرمانده سپاه استان اردبیل از واگذاری بازسازی 9 روستای زلزله زده کرمانشاه به سپاه این استان خبر داد و از استقرار قریب الوقوع عوامل ستادی و امکاناتی خبر داد".

*9500 نشست روشنگری برگزار شده است/فعالیت های فرهنگی و بصیرت دهی با قدرت ادامه دارد

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با ارائه گزارشی از فعالیت بسیج و سپاه؛ پیاده سازی الگوی بسیج در عراق و سوریه را از برکت بسیج برشمرد و گفت: فعالیت های علمی، فرهنگی، ورزشی، روشنگری، هادیان سیاسی، تعالی بسیج و توزیع نشریه موضع خوبان در رده های بسیج از برنامه های حضوری بسیج و سپاه است.

وی هادیان سیاسی را بزرگترین گام بصیرت دهی برشمرد و گفت: نیاز سنجی و هدایت سیاسی در سطوح مختلف در مسیر بصیرت افزایی از برنامه های متوالی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردیبل یادآر شد: تاکنون 9500 نشست سیاسی در بسیج اقشار و محلات برگزار شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، طرح جدید اداره امور مسجد الحرام و مسجد النبی (ص) با عنوان «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید، اتمام حفظ و یادآوری حفظیات قرآنی به ۶ زبان عربی، انگلیسی، اردو، اندونزیایی، مالایی و هوسایی است و پس از یادگیری کامل، گواهینامه و اجازه قرائت با سند متصل از سوی معلمان دارای مجوز در علم قرائت به قرآن‌آموزان اعطا می‌شود. این خدمت با هدف اینکه مرجع نخست در آموزش قرآن کریم باشد، راه‌اندازی شده است.

مقرأة الحرمین با هدف سهولت در آموزش کتاب خدا و یادگیری ترتیل قرآن برای کسانی که تمایل دارند در هر زمان و مکانی با استفاده از فناوری جدید و اجرای بهترین روش در آموزش قرآن کلام وحی را فرا بگیرند، اجرا می‌شود و به حجاج و عمره‌گزاران نیز فرصت آموزش قرائت صحیح قرآن کریم را می‌دهد و به آنان گواهینامه و اجازه قرائت اعطا می‌کند.

این پروژه دارای برنامه‌های متعدد آموزشی از جمله تصحیح قرائت، حفظ، یادآوری محفوظات، یادگیری تجوید، اصول قرائات، جلسات تلاوت قرآن، پیگیری آموزشی و جلسات پخش زنده است.

کد خبر 6088407 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (8 اردیبهشت)
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • خطوط کشتیرانی به غرب و جنوب آفریقا توسعه می‌یابد
  • وزیر صمت: خطوط کشتیرانی به غرب و جنوب آفریقا توسعه می یابد
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون