Web Analytics Made Easy - Statcounter

موناکو میزبان لایپزیش خواهد بود.

طرفداري- تیم های موناکو و لایپزیش از سری مسابقات هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف هم خواهند رفت.

زمان و مکان برگزاري مسابقه

زمان بازي: سه شنبه| 30 آبان 1396 هجري شمسي |21 نوامبر 2017 میلادی

ساعت: 23:15

داور مسابقه: آقای اوندیانو ماینکو

ورزشگاه: لویی دوم

 پيش بازي  

شاگردان هازن هوتل به فرانسه خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میزبان شروع کنیم؛ موناکو، همان تیمی که فصل پیش تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت ولی در این فصل اصلا نمایش درخشانی نداشته است. البته بعد از فروش تقریبا نیمی از استعداد های مهم این انتظار از این تیم می رفت که به مشکل بخورد. آن ها تنها توانسته اند، دو امتیاز از چهار بازی گذشته، کسب کنند و اصلا حال و وضع خوبی ندارند. آن ها تقریبا امیدشان به قهرمانی در لیگ را هم از دست داده اند. اگر شاگردان ژاردیم می خواهند به دور بعد صعود کنند یا حداقل به لیگ اروپا برسند باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذرانند.

اما تیم میهمان یعنی لایپزیش؛ آن ها در اولین حضور خود در این رقابت ها بد کار نکرده اند. شاگردان هازن هوتل با کسب شش امتیاز در چهار مسابقه قبلی خود در این رقابت ها، 4 امتیاز کسب کرده اند. بازی پیشین خود را هم با شکست پشت سر گذاشتند تا به مشکلی جدی برای رسیدن به دور بعد بخورند. آن ها اگر می خواهند در هفته آخر به صعود امید داشته باشند، باید بتوانند از این بازی امتیاز بگیرند و امیدوار باشند پورتو در دیدار خودش در این گروه امتیاز از دست بدهد.

ترکيب احتمالي دو تيم، مقايسه آماري ترکيب ها و اطلاعات پيرامون هر تيم

وضعيت مصدومان دو تیم لایپزیش       موناکو

نکات جالب و اتفاقات ويژه  اين ديدار دو تیم در تاریخ تنها یک بار به مصاف هم رفته اند که آن هم با نتیکه 1-1 به پایان رسیده است. این دیدار، پنجمین بازی لایپزیشی ها در لیگ قهرمانان اروپا است. پيش بيني هواسکورد از اين ديدار

 

1-1

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارما به سری A برگشت

تیم قدیمی و پرافتخار کالچو پس از سه فصل غیبت در سطح اول فوتبال باشگاهی ایتالیا به این رقابت‌ها برگشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از سه فصل دوری از سری A، تیم فوتبال پارما جواز بازگشت به سطح اول کالچو را به دست آورد. این اتفاق چهارشنبه شب و در پی تساوی یک - یک پارما در خانه تیم رده هجدهمی باری رخ داد که سبب شد شاگردان فابیو پکیا در سی‌و‌ششمین هفته از رقابت‌های سری B حاشیه امنیت سه امتیازی خود را در صدر جدول رده‌بندی حفظ کنند.

اتفاق مهمتر اما افزایش فاصله پارما با ونتزای رده سومی به 7 امتیاز در فاصله تنها دو هفته به پایان فصل جاری بود که ماندنش در دو رده نخست جدول برای صعود مستقیم به سری A را تضمین کرد.

پس از پارما تیم کومو با 71 امتیاز در رده دوم قرار دارد و این تیم نیز با کسب یک پیروزی دیگر صعودش را قطعی خواهد کرد. تکلیف سومین تیم صعود کننده به سری A پس از دیدارهای پلی‌آف میان تیم‌های سوم تا هشتم جدول مشخص خواهد شد.

بازی تیم‌های پارما و باری یک حاشیه جالب هم داشت که گلزنی والریو دی چزاره مهاجم تیم باری برای به تساوی کشاندن بازی بود که او را با 40 سال سن به مسن‌ترین گلزن تاریخ سری B تبدیل کرد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد
  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • پارما به سری A برگشت