Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@15:10:34 GMT

پرونده دانشجویان بورسیه بسته شد +جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۹۰۷۶

پرونده دانشجویان بورسیه بسته شد +جزئیات

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه امروز (دوشنبه 29 آبان) کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در جلسه امروز که با حضور آقای غلامی وزیر علوم برگزار شد، روند رسیدگی به پرونده‌های بورسیه مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر علوم در جلسه امروز این کمیسیون به تشریح آخرین روند پیگیری پرونده‌های بورسیه دانشجویی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه امروز (دوشنبه 29 آبان) کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در جلسه امروز که با حضور آقای غلامی وزیر علوم برگزار شد، روند رسیدگی به پرونده‌های بورسیه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: آقای غلامی با تکذیب اعداد و رقم‌هایی که از تعداد افراد بورسیه توسط برخی آمارسازها مطرح می‌شد اعلام کرد که تعداد کل افرادی که به‌دلیل مشکل بورسیه از تحصیل محروم شده بودند تنها 21 نفر بوده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به روند ثبت نام دیگر دانشجویان بورسیه در دانشگاه‌ها تصریح کرد: از تعداد 3600 نفر دانشجوی بورسیه تنها 100 نفر تاکنون مراحل جانمایی‌شان انجام نشده که این افراد نیز در صف جانمایی و ثبت نام هستند و مشکل خاصی سر راه این افراد نیست؛ بنابراین پرونده بورسیه با ثبت نام این افراد بسته خواهد شد.

حجت الاسلام سلیمی تأکید کرد: امروز و با توضیحات صریح وزیر علوم درباره پرونده بورسیه‌ها برای ما روشن شد که عده‌ای از این پرونده تنها برای عقده‌گشایی‌های سیاسی بهره‌برداری کرده‌اند و به‌گفته مقام معظم رهبری در حق دانشجویان بورسیه ظلم شده است.

نماینده مردم محلات در مجلس با اشاره به حضور رئیس سازمان نوسازی در جلسه امروز کمیسیون آموزش گفت: با توجه به اینکه در شهرستان سرپل ذهاب تنها 6 مدرسه سالم و قابل استفاده مانده و بقیه مدارس این شهرستان تخریب شده است بنا شد تا در ادامه سال تحصیلی به‌شکل 3 شیفت از این 6 مدرسه برای حضور دانش‌آموزان استفاده شود و دیگر کلاسهای درس نیز تا ساخت مجدد مدارس در کانکس‌ها دایر شود.

وی همچنین درباره پیشنهاد کمیسیون آموزش برای اختصاص ردیف بودجه‌ای ویژه به‌منظور تسریع در ساخت مجدد مدارس مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: کمیسیون آموزش منتظر است تا بودجه سال آینده توسط دولت تقدیم شود و اگر در این بودجه ردیفی ویژه برای بازسازی مدارس مناطق زلزله‌زده اختصاص پیدا نکرده بود قطعاً کمیسیون آموزش به‌شکل جدی پیگیر اضافه شدن این ردیف بودجه‌ای خواهد شد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در اسلحه سابر بانوان با حضور ۱۰ شمشیرباز برگزار شد.

نجمه سازنچیان نماینده ایران در این اسلحه بود که هر چهار دیدار مقدماتی خود را با برد به پایان رساند و وارد مرحله یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله با «ورونیکا واسیلوا» از استرالیا رقابت کرد و با نتیجه ۱۵ به ۱۱ شکست خورد.

با برگزاری دیدارهای اسلحه سابر بانوان و مشخص شدن وضعیت نجمه سازنچیان، پرونده نمایندگان ایران در مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا بسته شد.

در چارچوب این رقابت ها، امروز ریحانه رضایی در اسلحه اپه از مرحله مقدماتی صعود کرد اما در مرحله یک هشتم نهایی باخت و به کار خود پایان داد. او در رده بندی نهایی نهم شد. علی امینی هم با دو برد، ۴ باخت و ناکامی از صعود به کار خود در اسلحه فلوره مردان پایان داد. امینی در رده بندی نهایی صاحب جایگاه چهاردهم شد.

همچنین روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

بدین ترتیب شمشیربازی ایران با سهمیه تیمی که توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان به دست آورده است در بازی های المپیک پاریس شرکت خواهد کرد.

////

کد خبر 6090873 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • رئیس دانشگاه شیراز : دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • دانشجویان اخراج شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس