Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-06@10:45:00 GMT

دیلون: از ابوبکر بغدادی خبری نداریم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۰۰۳۱

سخنگوی ائتلاف تحت رهبری آمریکا اعلام کرد که اطلاعی از سرنوشت سرکرده داعش و مُرده و زنده بودن وی ندارد.به گزارش بلاغ، به نقل از المنار، «رایان دیلون» سخنگوی ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا اعلام کرد که اطلاعی درباره سرنوشت ابوبکرالبغدادی سرکرده داعش و اینکه وی مُرده یا زنده است در دست نیست.

وی در پاسخ به سئوالی درباره مکان البغدادی گفت: نمی دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من مطمئن هستم که ما افراد بارزی در زمینه استخباراتی و اطلاعاتی داریم و داعشی ها را تعقیب می کنند اما اطلاعات روشن و قابل تاییدی تاکنون درباره البغدادی نداریم. روسیه بارها اعلام کرده  که البغدادی کشته شده است اما ما نمی توانیم کشته شدن یا زنده بودن وی را تایید کنیم.

دیلون همچنین درباره این پرسش که آیا وی در سوریه در حال جنگ است نیز اعلام کرد: این را هم نمی دانیم. فرماندهان ما در ائتلاف گفته اند که احتمالا وی در آخرین مرکز داعش در نزدیکی البوکمال باشد اما ما اطلاعاتی در این باره نداریم و نمی توانیم این موضوع را تایید کنیم. اما سرنوشت البغدادی سرنوشت جنگ را تغییر نمی دهد زیرا داعش شکست خورده و همه مواضع و مناطق خود را از دست داده است.

وی به فرار داعشی ها به مناطق صحرا نشین و اینکه برخی از آنها در مناطق مسکونی خود را جا داده اند، اشاره کرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!

پرسپولیس از مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل سپاهان و استقلال فقط ۳ امتیاز کسب کرد.

به گزارش فارس، پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص