Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع > اجتماعی - مرد جوان وقتی از نمایشگاه فناوری اطلاعات دوبی، ۸ دستگاه گوشی اپل خرید نمی‌دانست هنگام فروش گوشی‌ها در تهران به دام ۲ زورگیر خشن می‌افتد.

 به گزارش همشهري، 13آبان‌ماه فردي به كلانتري 190مجيديه تهران رفت و به مأموران گفت: در نمايشگاه دوبي 8دستگاه آيفون خريدم و وقتي به تهران برگشتم به بازار رفتم تا آنها را بفروشم اما چون هنوز اين مدل گوشي‌ها وارد ايران نشده بود موفق به فروش گوشي‌ها در بازار نشدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براي همين در يكي از سايت‌هاي خريد و فروش كالا آگهي دادم. پس از مدتي شخصي با من تماس گرفت و براي خريد موبايل‌ها با من در ميدان هروي قرار گذاشت. وقتي به آنجا رفتم، 2 نفر درحالي‌كه سوار بر يك خودروي سراتو بودند به سمت من آمدند و خواستند تا براي تأييد اصالت گوشي‌ها به يك مغازه موبايل فروشي برويم.

پس از تأييد و تعيين مبلغ 30ميليون تومان براي گوشي‌ها از سوي مرد موبايل‌فروش، به همراه 2 سرنشين سراتو به سمت بانك حركت كرديم اما ناگهان يكي از آنها با چاقو به سمتم هجوم آورد و ضربه‌اي به دستم زد. او پس از آن هر 8موبايل را سرقت كرد، همراه همدستش سوار ماشين شد و فرار كرد. با اين شكايت، گروهي از كارآگاهان، تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند و با شكايت مشابه ديگري در اين خصوص روبه‌رو شدند.

سرنشينان خودروي سراتو اين بار به بهانه خريد 2دستگاه موتورسيكلت برقي، طعمه خود را كه صاحب مغازه اسباب‌بازي‌فروشي بود شناسايي كرده بودند. مرد فروشنده وقتي موتورها را كه يك ميليون و 600هزارتومان ارزش داشت با پيك فرستاده بود، متهمان با زخمي كردن پيك، ‌دست به سرقت زده بودند. كارآگاهان در گام بعدي از تحقيقات خود پي بردند كه متهمان، خودروي سراتو را اول مهرماه در بلوار فرحزادي سرقت كرده‌اند.

از سوي ديگر مأموران با انجام چهره نگاري موفق به شناسايي يكي از مجرمان سابقه دار شدند. متهم 25ساله مدتي قبل به جرم شركت در نزاع منجر به قتل دستگير شده و پس از مدتي آزاد شده بود. در نهايت متهم 25آبان‌ماه دستگير شد و به اجراي نقشه سرقت و زورگيري با همدستي دوستش اقرار كرد. همين كافي بود تا مأموران همدست وي را نيز دستگير كنند. در همين حال سرهنگ فخرالدين افراسيابي، رئيس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران گفت: ساير شاكيان مي‌توانند براي شكايت به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.

در همین زمینه: شکستن استخوان با پتک برای کلاهبرداری از بیمه دزد حرفه‌ای خود را خیّر جا می‌زد کلاهبرداری ۱۰میلیاردی مأمور قلابی از استاد دانشگاه دستگیری ۳۷۳ تبهکار در عملیات رعد ۴

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان

سیر نزولی قیمت‌ها در حالی در بازار ارز ادامه دارد که هم‌اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است.

به گزارش تسنیم، سیر نزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز و با کاهش تنش‌ها در منطقه ادامه دار شد. فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته، ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می‌شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روز‌های آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته آینده بالاست.

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان