Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتباط بانک سپه با آلمان با موافقت مسئولین دولتی بانک های آلمان رو به گسترش است و طی روز گذشته (جمعه ۲۶ آبان ماه) بالغ بر ۵۲ میلیون یورو عملکرد نقل و انتقال ارزی در این شعبه انجام شده است.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، امیر حسینی رییس اداره کل امور بین الملل بانک سپه ضمن تکذیب خبر منعکس شده از سوی برخی نشریات داخلی از قول یک نشریه صهیونیستی درخصوص تحریم بانک سپه از سوی آلمان اظهارداشت: شعبه فرانکفورت بانک سپه تاکنون بالغ بر ۶۰۷ میلیون دلار انواع خدمات اعتباری و ارزی در این کشور ارایه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بانک سپه دارای تعامل بسیار خوب با مقامات بانک های دولتی آلمان است افزود: با تعامل خوب به وجود آمده با مقامات بانکی دولت آلمان فعالیت بانک سپه در این کشور رو به گسترش است.

رییس اداره کل امور بین الملل بانک سپه با بیان اینکه با موافقت و تأیید مقامات بانکی دولتی آلمان طبق مقررات این کشور بانک سپه فرانکفورت، رییس شعبه خود را یک ایرانی انتخاب کرده افزود: روند تعاملات این بانک با بانک های آلمان در حال گسترش است.

وی افزود: شعبه فرانکفورت بانک سپه در آلمان ضمن اتصال به سیستم تارگت ۲ به سامانه پرداخت یکپارچه اروپا (SEPA) نیزر متصل شده است.

true برچسب ها : بانک سپه true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

مسلم مخفی با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، گفت: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او گفت: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان گفت: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی گفت: اطلاع رسانی در حوزه سلامت، یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

او با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی بسیار خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی اقدام جدی و فوری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست