Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -
به گزارش ایران اکونومیست؛ رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان از فردا (سه شنبه) و به مدت 2 روز در شهر بیدگوشچ لهستان برگزار می شود.
مراسم وزن کشی چهار وزن نخست این رقابت ها امشب برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:
دروزن 71 کیلوگرم فرشاد بلفکه پس از استراحت در دور اول در دور دوم با کروموف از بلغارستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور سوم به مصاف برنده مولداوی و اوکراین می رود در این وزن 22 کشتی گیر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن 75 کیلوگرم که 25 کشتی گیربه روی باسکول رفته اند پیام بویری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف نیلیپیوک از لهستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی گیران ایتالیا و دانمارک روبه رور می شود.
در وزن 85 کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست با دیمیتریوف از بلغارستان مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده عباس اف از آذربایجان و کشتی گیر ژاپنی می رود در این وزن 25 کشتی گیر حضور دارند.
در وزن 98 کیلوگرم که 23 کشتی گیر وزن کشی کرده اند امیرحسین حسینی در دور نخست با دیاز راموس از کوبا کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران لیتوانی و لهستان می رود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی آمریکایی وصهیونیستی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد