Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا- دومین کنفرانس بین المللی پانتاری (سیستم های آبی وعلوم آب) با حضور محققانی از 10 کشور در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان مرکز استان گلستان درحال برگزاری است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا دبیر این کنفرانس بین المللی گفت که توجه به نوآوری دانش سیستم های آبی و کاربرد آن در کشورهای در حال توسعه شعار این کنفرانس دو روزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر امیر سعدالدین افزود: معرفی طرحهای کلان ملی کشور، تاکید بر همکاری با سایر کشورها در زمینه علوم آب، تدوین تجربیات و دانش بین محققین، تبادل فرهنگی از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس می باشد.
به گفته وی؛ بحث زیرساخت همکاری های مشترک بین دانشگاه ها به خصوص ایجاد شبکه سازمان یافته توسط انجمن جهانی علوم هیدرولیک از دیگر اهداف بوده که با حضور این محققین پیگیری خواهد شد.
عضو هیأت علمی دانشکده مرتع و آبخیزداری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: در این کنفرانس 16 متخصص در زمینه علوم آب از 10 کشور از سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا حضور دارند که طی مدت دو روز به ارائه مقالات خود می پردازند.
وی اضافه کرد: همچنین شرکت کنندگان در روز اول آذر ماه به بازدید میدانی از حوضه های آبخیز و منابع طبیعی و گردشگری گلستان خواهند پرداخت.
دکتر سعدالدین یادآور شد: این کنفرانس در چهار بخش سیستم های آبی دریای خزر، رودخانه های مشترک ایران و سایر کشورها و رودخانه های داخلی، مدیریت جامع آب و ارائه گزارش از وضعیت منابع آبی سایر کشورها برنامه ریزی شده است.
دومین کنفرانس بین المللی پانتاری از روز دوشنبه در گرگان آغاز شد و امروز سه شنبه نیز ادامه دارد.
1648
تنظیم و انتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«گروسی» به ایران می‌آید

«بهروز کمالوندی» سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران که ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود به ایران می‌آید.

او  افزود: در سفر گروسی، مقامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران درباره موضوعات فی مابین مذاکره می‌کنند.

گروسی علاوه بر شرکت در این کنفرانس با مقامات کشورمان در تهران و اصفهان نیز دیدار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • رافائل گروسی به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند