Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - ایرنا - همایش سلامت اجتماعی و همایش ایمنی از جمله رویدادهایی است که روز سه شنبه 30 آبان ماه در همدان خبری می شود.

** همایش سلامت اجتماعی با حضور مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور و رئیس انجمن مددکاری ایران و جمعی از مسئولان استان ساعت 9 صبح سه شنبه 30 آبان در سالن اجتماعات باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



** سخنرانی با موضوع 'فرجام برجام' با حضور حجت الاسلام رسایی سه شنبه 30 آبان ساعت13:30 در سالن چمران دانشکده علوم پایه
دانشگاه بوعلی سینا برگزار می شود.

** روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی ساعت 9 صبح در محور همدان - رزن حد فاصل میدان فرودگاه تا پل فامنین از دیگر برنامه های خبری امروز سه شنبه است.

** همایش ایمنی استان همدان با حضور احمد مشیریان معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساعت 9 و نیم درمجتمع فرهنگی ولیعصر در خیابان میرزاده عشقی برگزار خواهد شد.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را تا یک روز قبل از برگزاری، از طریق شماره تلفن 34227800 و 34229222 و 34210771 برای خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع و یا به شماره نمابر 34223231 ارسال کنند.
گزارش و اخبار رویدادهای خبری روز استان همدان همراه با گزارش های تصویری بر روی آدرس خبری و اینترنتی / http://www.irna.ir/hamedn منتشر خواهد شد.
1181/2087
تنظیم: زهرا پیرنیا** انتشاردهنده: الهام تدین

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بهاباد شناسی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش بهاباد شناسی با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و فرمانداری شهرستان بهاباد و موزه تاریخ شهرستان بهاباد به مناسبت هفته اسناد ملی و میراث مکتوب و بزرگداشت شیخ کلینی (ره) و هفته میراث فرهنگی و روز موزه ها با حضور جمعی از نویسندگان، مورخین و مفاخر علمی و فرهنگی استان یزد برگزار می شود.

بازدید از ده عروس، بازدید از موزه تاریخ، برگزاری همایش بهاباد شناسی، رونمایی از کتاب جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهاباد و امضای تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و موزه تاریخ بهاباد و بازدید از سنگ نگاره های تاریخی و محوطه باستانی بهاباد از بخش های این همایش استانی است.

کد خبر 6093354

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • نقد کتاب مویه های آمو
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد