Web Analytics Made Easy - Statcounter

با مشارکت 30 فعال اقتصادی در زمینه مشاغل خانگی، توانمندسازی بانوان و عفاف و حجاب، سومین نمایشگاه اقتصادمقاومتی و عفاف و حجاب شهرستان محلات افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری صبح محلات، همزمان با اولین روز از هفته بسیج با عنوان "بسیج اقتصادِ مقاومتی و سازندگی"، سومین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان محلات به همت بسیج سازندگی شهرستان محلات در سالن نمایشگاهی شهرستان محلات با مشارکت 30 فعال اقتصادی در زمینه مشاغل خانگی، توانمندسازی بانوان و عفاف و حجاب شهرستان محلات گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار علی مطلبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صبح محلات گفت: سومین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان محلات با هدف معرفی پتانسیل مشاغل خانگی و همچنین ظرفیت‌های موجود در شهرستان محلات برپا شده است.

وی ادامه داد: غالب شرکت کنندگان در این نمایشگاه  با استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی شهرستان موفق به راه اندازی مشاغل خُرد شده و امروز نیز محصولات تولیدی خود را در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

مطلبی همچنین با اشاره به برپایی چندین غرفه مرتبط با حوزه عفاف و حجاب در حاشیه این نمایشگاه بیان کرد: با توجه به مشارکت چشمگیر بانوان در برپایی این نمایشگاه، غرفه‌های عفاف و حجاب با هدف ارائه محصولات مرتبط با حجاب برتر نیز برپا شده است.

این نمایشگاه تا پایان هفته بسیج همه روزه صبح و عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرستان محلات آماده بازدید علاقه‌مندان است.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان و خانواده‌های آستارایی به منظور قدردانی از پلیس به عنوان مجریان طرح نور فراجا، طرح صیانت از عفاف و حجاب با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا، ضمن دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح نور در شهرستان آستارا در حوزه تحکیم مبانی حجاب و عفاف اعلام حمایت کردند.

«سرهنگ عبدالعلی شعبانی» فرمانده انتظامی آستارا در این مراسم ضمن تشکر از مردم شهرستان، به ویژه بانوان برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور اظهار کرد: خوشبختانه شاهد همکاری وصف‌ناپذیر مردم عزیز شهرستان به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار شهرمان با پلیس هستیم.

وی افزود: قاطبه زنان و دختران شهرستان مرزی آستارا، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه تمام تلاش پلیس بر این است که زنان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه، فعالیت‌های خود را انجام دهند، افزود: نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است و از همه شهروندان محترم، به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است رعایت کنند.

کد خبر 6088347

دیگر خبرها

  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز