Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-26@21:45:29 GMT

تامین برق ۵۰۰۰ چادر زلزله‌زدگان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۳۶۹۸

تامین برق ۵۰۰۰ چادر زلزله‌زدگان کرمانشاه

علیمراد مرادی مجد گفت:در مناطقی که چادر‌ها پراکندگی دارند تامین برق مناسب نیست و بیشتر برق رسانی به چادر‌هایی انجام می‌شود که به صورت تجمعی برپا شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از تامین برق ۵۰۰۰ چادر زلزله زدگان استان خبر داد و گفت: روستایی نداریم که هنوز برق آن وصل نشده باشد.

علیمراد مرادی مجد  اظهار کرد: برق تمام مناطق شهری و روستا‌های استان که به دلیل زلزله آسیب دیده بود وصل شده و در این مناطق خاموشی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در برخی از نقاط که عملیات آواربرداری و خاکبرداری انجام می‌شود ممکن است برخوردی با سیم‌های برق پیش بیاید و باعث قطعی شود که نیرو‌های ما در آن مناطق حضور دارند و در اسرع وقت مشکل را حل می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه برق خانه‌هایی که تخریب شده به دلیل جلوگیری از وقوع حادثه قطع شده است، عنوان کرد: هر زمان که مردم نیاز به برق داشته باشند و به ما مراجعه کنند، برق داخل منازل آن‌ها نیز با کمک همکاران ما وصل خواهد شد.

مجد با اشاره به اینکه تامین برق برای چادر‌ها برعهده هلال احمر است، خاطرنشان کرد: ما در این بخش هم وارد شدیم و تاکنون تامین برق تا ورودی حدود ۵۰۰۰ چادر در مناطق زلزله زده انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه تعداد چادر‌های برق دار به تدریج افزایش می‌یابد، عنوان کرد: البته در مناطقی که چادر‌ها پراکندگی دارند نمی‌توانیم تامین برق مناسبی داشته باشیم و بیشتر برق رسانی به چادر‌هایی انجام می‌شود که به صورت تجمعی برپا شده است.

مجد از پای کار بودن حدود ۳۰۰ نیروی شرکت توزیع برق در مناطق زلزله زده خبر داد که ۱۰۰ نیرو از خود استان کرمانشاه و ۲۰۰ نیرو از همکاران استان‌های دیگر هستند.

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه

عبدالعلی جلیلیان رئیس اداره جنگل‌داری و جنگل‌کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه سهمیه امسال استان کرمانشاه برای اجرای طرح زراعت چوب را کاشت نهال در سطح ۱۲۰۰ هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی استان اعلام کرد و گفت : سال گذشته طرح زراعت چوب در سطح ۸۰۰ هکتار در استان اجرا شد.

 جلیلیان با بیان اینکه امسال برای اجرای طرح زراعت چوب در استان به حدود ۱.۵ میلیون اصله نهال احتیاج داریم، گفت: بیش از ۱.۱ میلیون اصله نهال سردسیری و بیش از ۳۰۰ هزار اصله نهال گرمسیری در استان در راستای اجرای این طرح تولید شده است.

رئیس اداره جنگل‌داری و جنگل‌کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه افزود: طرح زراعت چوب در مناطق سردسیری استان با غرس گونه «صنوبر» در شهرستان‌های سنقروکلیایی، صحنه، کنگاور، هرسین، کرمانشاه، دالاهو، اسلام آبادغرب ... و در مناطق گرمسیری با غرس نهال «اکالیپتوس» انجام خواهد شد.

 جلیلیان اشاره‌ای هم به وضعیت کلی مزارع تولید چوب استان داشت و گفت: هم اکنون ۸۰۰ هکتار توده سرپای قابل استحصال در مناطق سردسیری استان داریم که قابلیت برداشت چوب دارند.

 وی افزود: توده‌های سرپای قابل استحصال مربوط به اجرای طرح زراعت چوب عمدتا در شهرستان‌های سنقروکلیایی، صحنه، هرسین و کرمانشاه قابلیت برداشت دارند.

 جلیلیان یادآور شد: در حال حاضر در مزارع تولید چوب مناطق گرمسیری استان توده قابل استحصال نداریم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد