Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی فلاحی، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دهگلان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از اعلام فراخوان هفتمین جشنواره استانی «شعر وحدت» کردستان از سوی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دهگلان خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در 14 آذرماه در دهگلان اظهار کرد: هفتمین جشنواره استانی «شعر وحدت» استان کردستان همچون دوره‌های گذشته به صورت استانی در دهگلان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی بیان کرد: این جشنواره امسال با توجه به قول مساعد مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کردستان مبنی بر تامین اعتبار برگزاری برنامه با حضور شاعران استان کردستان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این برنامه را تقویت بنیان‌های وحدت اسلامی بویژه از دیدگاه ادیبان و در کلام شاعران کردستان و همچنین تشویق و معرفی جوانان صاحب قلم واندیشه استان عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان با اشاره به اینکه امسال آخرین سال برگزاری جشنواره به صورت استانی است، یادآور شد: امیدواریم در سال‌های آتی به صورت منطقه‌ای برگزار شود.

لازم به ذکر است؛ فراخوان برگزاری این جشنواره در سایت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دهگلان قابل دریافت است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند

مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال فراخوان طرح معلم ماندگار در سطح استان صورت پذیرفت و از مردم استان خواسته شد تا معلم‌های ماندگار در زندگی خود را معرفی کنند.
مولوی افزود: مردم محوری از خصوصیات این طرح است و در اختتامیه این طرح ۱۰ معلم برتر استانی از بین چهار هزار معلم معرفی شده به این فراخوان معرفی و تجلیل می‌شوند.
او ادامه داد: اگر چه مراسم‌های روز معلم هر سال رنگ و بوی مردمی دارد و با همت اولیاء و دانش آموزان برگزار می‌شود، اما امسال هم در ۱۵ منطقه استان مراسم روز معلم برگزار و در مرکز استان نیز مراسم استانی تقدیر از معلمان نمونه برگزار خواهد شد.
۱۷ هزار معلم در بیش از دو هزار واحد آموزشی استان مرکزی تدریس می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی