Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران استقلال به هر زحمتی بود توانستند سکوهای ورزشگاه ثامن را تسخیر کنند تا در دیداری خارج از خانه، استقلال شرایطی مشابه دیدار خانگی داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هواداران استقلال به هر زحمتی بود توانستند سکوهای ورزشگاه ثامن را تسخیر کنند تا در دیداری خارج از خانه، استقلال شرایطی مشابه دیدار خانگی داشته باشد اما با این وجود هواداران استقلال‌ در نیمه دوم و دقایقی که آبی ها نیاز به حمایت داشتند، نقش منفی بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاضران در ورزشگاه ثامن مشهد در نیمه دوم بارها نسبت به موقعیت سوزی بازیکنانی از جمله انصاری، شهباززاده و دیگر مهاجمان استقلال واکنش منفی نشان دادند و آنها را “هو” کردند تا استقلالی ها در داخل و خارج از زمین با فشار زیادی دست و پنجه نرم کنند.
هواداران می توانستند در دقایق پایانی نیمه دوم با ایجاد فضایی مثبت در ورزشگاه به آبی های تهرانی کمک کنند اما این اتفاق رخ نداد تا استقلالی ها دو امتیاز حساس را در مشهد جا بگذارند.
آنها معتقدند که استقلال، را خیلی تحمل کردند و اعضای این تیم تا چه زمانی با این نوع بازی حمایت می خواهند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جواد نکونام با یک امتیاز تبریز را به مقصد تهران ترک کردند تا با توجه به مساوی پرسپولیس و سپاهان، هنچنان صدرنشین جدول رقابت‌ها باقی بمانند و همه چیز برای قهرمانی دست خودشان باشد.

نکته جالب این تساوی، ناکامی استقلال در گلزنی خارج از تهران بود. اتفاقی که بعد از ۱۴۵ روز رخ داد چرا که آبی‌ها در تمام بازی‌های خارج از خانه خود از تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ تا کنون گل زده بودند تا سرانجام حسین پورحمیدی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود برابر آن‌ها شد.

استقلال آخرین بار در هفته دوازدهم در اهواز مقابل فولاد با تساوی بدون گل متوقف شد. همان دیدار جنجالی که جزو نخستین بازی‌های مربی اسپانیایی روی نیمکت فولادی‌ها بود.

شاگردان نکونام بعد از آن به ترتیب با تیم‌های پرسپولیس، گل‌گهر، ملوان، استقلال خوزستان، هوادار و آلومینیوم اراک به عنوان مهمان به میدان رفته بودند و در همه این دیدار‌ها موفق به گلزنی شده بودند تا اینکه تراکتور ترمز‌ آن‌ها را در تبریز کشید.

دیگر خبرها

  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • تراکتور و استقلال به دنبال مساوی بودند