Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@11:13:31 GMT

رشد ۱۷۰ ریالی قیمت رسمی پوند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۵۰۷۷

بانک مرکزی نرخ تبادلی ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۳ ارز از جمله دلار، یورو و پوند نسبت به روز گذشته افزایش و نرخ ۱۲ واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ ۴ ارز دیگر نیز ثابت ماند.
به گزارش خبرنگار ایبِنا، براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (سه‌شنبه سی‌ام آبان ماه) با ۷ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۳۵ هزار و ۲۴۰ ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هر پوند انگلیس با ۱۷۰ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۴۶ هزار و ۶۸۴ ریال و هر یورو با ۲۲ ریال افزایش ۴۱ هزار و ۳۶۴ ریال ارزشگذاری شد.
براین اساس هر فرانک سوئیس ۳۵ هزار و ۴۸۸ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۱۵۳ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۲۵۰ ریال، کرون دانمارک ۵ هزار و ۵۵۸ ریال، روپیه هند ۵۴۲ ریال، درهم امارات متحده عربی ۹ هزار و ۵۹۵ ریال، دینار کویت ۱۱۶ هزار و ۶۸۰ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۳ هزار و ۴۸۳ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۱ هزار و ۳۰۴ ریال، دلار هنگ کنگ ۴ هزار و ۵۱۱ ریال، ریال عمان ۹۱ هزار و ۵۳۶ ریال و دلار کانادا ۲۷ هزار و ۵۱۵ ریال قیمت خورد.
همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۵۱۰ ریال، لیر ترکیه ۸ هزار و ۹۷۲ ریال، روبل روسیه ۵۹۴ ریال، ریال قطر ۹ هزار و ۲۷۳ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۱۲ ریال، لیر سوریه ۶۹ ریال، دلار استرالیا ۲۶ هزار و ۵۵۶ ریال، ریال سعودی ۹ هزار و ۳۹۸ ریال، دینار بحرین ۹۳ هزار و ۳۴۶ ریال، دلار سنگاپور ۲۵ هزار و ۹۷۵ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۹۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۳ هزار و ۸۶۴ ریال تعیین شد.
نرخ یکصد درام ارمنستان ۷ هزار و ۲۷۰ ریال، دینار لیبی ۲۵ هزار و ۷۲۳ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۳۱۲ ریال، یکصد بات تایلند ۱۰۷هزار و ۳۳۵ ریال، رینگیت مالزی ۸ هزار و ۵۰۴ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۲ هزار و ۱۱۴ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۶۲۹ ریال، افغانی افغانستان ۵۱۳ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۸۸۹ ریال، منات آذربایجان ۲۰ هزار و ۷۴۹ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۳ هزار و ۵۲۹ ریال ارزشگذاری شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

بهای هر اونس طلا ۰.۳ درصد افزایش یافت و پس از افزایش بیش از یک درصدی جلسه قبل به ۲۳۲۳ دلار و ۶۶ سنت رسید. هر اونس طلای آمریکا با یک درصد افزایش به ۲۳۳۳ دلار و ۳۰ سنت رسید.

سرمایه‌گذاران منتظر گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده هستند که در روز جمعه منتشر می‌شود. گزارش اشتغال روز چهارشنبه نشان داد که حقوق و دستمزد خصوصی ایالات‌متحده در آوریل بیش از حد انتظار افزایش یافته است. گزارشی از وزارت کار ایالات متحده نشان داد که فرصت‌های شغلی ایالات‌متحده در ماه مارس به کمترین میزان در سه سال گذشته رسیده است، در حالی که تعداد افرادی که شغل خود را ترک می‌کنند کاهش یافته است.

طبق گزارش شورای جهانی طلا، تقاضای جهانی طلا انعطاف‌پذیری را نشان داد و سالانه سه درصد رشد کرد و به ۱۲۳۸ تن در سه ماهه اول رسید که قوی‌ترین شروع یک سال از سال ۲۰۱۶ را نشان می‌دهد. بر اساس گزارش شورای جهانی طلا علیرغم افزایش هشت درصدی تقاضای طلا در هند در سه ماهه مارس، افزایش قیمت‌های اخیر چالشی را ایجاد می‌کند که به طور بالقوه منجر به پایین‌ترین مصرف سالانه در چهار سال گذشته می‌شود.

طبق گزارش رویترز، نقره با ۰.۶ درصد افزایش به ۲۶.۷۹ دلار در هر اونس رسید، پلاتین با حدود یک درصد افزایش به ۹۵۸.۹۵ دلار و پالادیوم ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۶.۳۱ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ جدول
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • علت افزایش قیمت ریالی حج بالارفتن نرخ ارز در کشور است
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • قیمت دینار عراق امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • نرخ ارز امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است