Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > آذربایجان غربی - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۶۰ تن سیب و هشت تن سیب‌زمینی از آذربایجان‌غربی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شده است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، جعفرصادق اسکندری گفت: با توجه به وقوع زلزله در مناطق غرب کشور و بخصوص استان کرمانشاه، اتحادیه‌های بارفروشان و پوشاک‌فروشان ارومیه، کمک‌هایی را به مناطق زلزله‌زده ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه ۶۰ تن سیب، هشت تن سیب‌زمینی، سه و نیم تن پیاز و نیز خربزه، موز، خرما و قند هر کدام یک تن توسط اتحادیه بارفروشان به استان کرمانشاه ارسال شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: علاوه بر آن اجناس اصناف وابسته به اتحادیه پوشاک‌فروشان ارومیه نیز به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

وی بیان کرد: این اقلام شامل پتو، آب معدنی، کنسرو ماهی، فرش، لباس زنانه و مردنه، بیسکویت، دمپایی، حصیر، کفش، خرما، برنج، بالش و کاپشن زنانه و مردانه بوده‌اند.

 

46

کلید واژه‌ها : استان آذربایجان غربی - استان کرمانشاه - وزارت صنعت،معدن و تجارت - محصولات کشاورزی - زلزله -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه

نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: ۱۰۸ هزار تن کالا در فروردین ماه امسال از استان مازندران به روسیه صادر شده که از لحاظ وزنی ۱۱۵ درصد رشد داشته است.

او افزود: این کالا‌ها شامل سیمان، گچ، لبنیات و میوه بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: به لحاظ ارزشی نیز صادرات کالا از مازندران به روسیه ۱۱۰ درصد افزایش داشته است.

در فروردین ماه امسال بالغ بر ۲۴ میلیون دلار کالا از مازندران به کشور‌های هدف صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • هشداز نارنجی سازمان هواشناسی برای برخی از مناطق کشور
  • امدادرسانی خودجوش مردم دیزج دیز به افراد گرفتار در سیل + فیلم
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • نجات ۷ نفر گرفتار در مناطق سیلابی و ارتفاعات دیزج دیز خوی