Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@03:35:00 GMT

وقوع 647پس لرزه در استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۳۷۶۱

مسئول شبکه لرزه نگاری استان کرمانشاه، از وقوع 647 پس لرزه تا ساعت 11 ظهر امروز (یکشنبه 28 آبان) در مناطق زلزله زده استان خبر داد. ناطقان: فرهاد فروزی اظهار کرد: این تعداد پس لرزه پس از زمین لرزه بزرگ یکشنبه هفته قبل ( 21 آبان ) در استان کرمانشاه بوقوع پیوسته است.
وی ادامه داد: از مجموع پس لرزه های بوقوع پیوسته، 32 مورد بیش از چهار ریشتر قدرت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فروزی گفت: آخرین پس لرزه شدید ساعت 4:37 دقیقه بامداد امروز در سرپل ذهاب بوقوع پیوست که قدرت آن به 4.3 ریشتر رسید.
مسئول شبکه لرزه نگاری استان کرمانشاه یادآوری کرد: آخرین پس لرزه بوقوع پیوسته نیز ساعت 10:47 دقیقه با قدرت 2.7 ریشتر در قصرشیرین اتفاق افتاد.
وی در پایان گفت: این پس لرزه ها ممکن است تا ماه ها نیز به طول بینجامد اما قدرت آن ها بیشتر 4.5 ریشتر نخواهد بود.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه هفته قبل، 436 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم به جا گذاشته است.

منبع: ایرنا برچسب ها: پس لرزه ، کرمانشاه ، زلزله

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش‌بینی آخر هفته‌ای بارانی برای کرمانشاهیان خبر داد و گفت: دمای هوا در استان کرمانشاه کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از خروجی مدل‌های هواشناسی، سامانه بارشی حاکم در جو منطقه، همچنان تا شنبه هفته آینده، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که غالباً طی ساعاتی از ظهر تا اواخر وقت هر روز و در نیمه شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در روز جمعه و در مناطق یاد شده، با رگبار تگرگ، آب‌گرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: روز یکشنبه موقتاً از شدت بارندگی در سطح استان کاسته می‌شود، اما روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و با گذر موج ناپایدار دیگری مجدد شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق، بویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود.

زورآوند اضافه کرد: دمای روزانه‏ هوا که تا پایان هفته به شکلی نسبتاً محسوس کاهش پیدا‬ می‌کند، روزهای شنبه و یکشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

کد خبر 749761

دیگر خبرها

  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله چهار وهفت دهم ریشتری درفاریاب
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر سیرچ کرمان را لرزاند
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان