Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی پر گل سپاهان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم. هم فشار شدیدی روی ما بابت نتایج تیم وجود داشت و هم رتبه‌مان در جدول در شان سپاهان نیست و همین موضوع باعث شد همه عزممان را جزم کنیم تا با دست پر از بازی با تراکتورسازی خارج شویم و خوشحالم این اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر تیم، برای ساسان انصاری هم خیلی خوشحالم.

وی افزود: معمولاً در فوتبال بازیکنان هم‌پستی به دلیل حس رقابتی که میانشان وجود دارد شاید رابطه چندان خوبی نداشته باشند ولی فضای سپاهان اصلاً به این شکل نیست. ساسان انصاری به عنوان بزرگتر تیم و پیشکسوت من همیشه راهنمای من بوده و برای بهتر شدن بازی من نکاتی به من می‌گوید. ناراحت بودم که تحت فشار است و از روی نیمکت هم برای موفقیتش دعا می‌کردم. خوشبختانه مزد بازی خوبش را گرفت.

میرزایی در مورد محرومیت تماشاگران سپاهان و اینکه گفته می‌شود نبود آنها استرس را از بازیکنان گرفته و باعث پیروزی تیم شده است عنوان کرد: اصلاً این موضوع را قبول ندارم. این پیروزی شیرین با حضور تماشاگران ما شیرین‌تر می‌شد و برد در ورزشگاه خالی لطف چندانی ندارد. حضور تماشاگران ما به تیم حریف استرس می‌داد نه به بازیکنان تیم ما. امیدوارم دیگر شاهد بازی در ورزشگاه خالی نباشیم

مهاجم سپاهان در مورد اینکه با وجود بازی‌های خوبش در ترکیب تیم به عنوان یار تعویضی به میدان رفت گفت: این تصمیم سرمربی تیم است و آقای کرانچار فکر می‌کند من به عنوان یار تعویضی وارد زمین شوم مفیدتر هستم. کرانچار یک مربی بزرگ است و بهتر از هر کسی صلاح تیم و بازیکنانش را تشخیص می‌دهد. ضمن اینکه موفقیت سپاهان برایم به موفقیت شخصی خودم ارجحیت دارد.

میرزایی در مورد ترافیک خط حمله سپاهان و اضافه شدن شریفی و حسن‌زاده از نیم فصل عنوان کرد: رقابت را همیشه دوست دارم و همانطور که توانستم تا اینجا خودم را بالا بکشم و از بین بازیکنان مطرح فرصت بازی پیدا کنم بازهم تلاشم را به کار خواهم گرفت. مهدی شریفی و مسعود حسن‌زاده از بهترین مهاجمان ایران هستند و اضافه شدنشان به خط حمله تیم اتفاق خوبی است و قدرت تیم را بیشتر می‌کند. از آمدنشان استقبال می‌کنم.

وی در پایان در مورد ادامه روند پیروزی‌های سپاهان از هفته آینده خاطرنشان کرد: امیدوارم نوار ناکامی‌های ما قطع شده باشد و قصد داریم از این به بعد روی دور پیروزی باشیم و برای این کار نیاز به برد مقابل صنعت نفت داریم. مطمئن باشید سپاهان متفاوتی در آینده خواهید دید که سپاهان واقعی و همیشگی است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس در عین حال که از بازیکنان این تیم حمایت کرد، نسبت به کارت قرمز امید عالیشاه نیز موضعی منفی گرفت اما عمده دلیل ناکامی قرمزها را اتلاف وقت بازیکنان تیم سپاهان قلمداد کرد.

او در این خصوص گفت: جا دارد از بازیکنان تشکر کنم و همچنین از هواداران که یار دوازدهم ما بودند. موقعیت بسیار خوبی داشتیم و چیزی که انتظارش را داشتیم، محقق نشد.

مدیرعامل پرسپولیس با انتقاد از سپاهانی‌ها عنوان کرد: ما یک زمانی بازیکنان کشورهای عربی را نقد میکردیم که از اوایل نیمه دوم خودشان را به مصدومیت می‌زدند اما تیم سپاهان از دقیقه پنج بازی 20 بار مصدوم وشبه مصدوم شدند و این موضوع روند بازی را کند کرد.

درویش همچنین در مورد اخراج امید عالیشاه اظهار داشت: ما از موقعیت‌هایمان استفاده کرد و البته کاپیتان ما هم نباید روی حساسیت بازی آن کار را میکرد. هرچند خطا را بازیکن آنها کرد اما بازیکن باتجربه نباید این کار را میکرد چون ما در اوج حملات بودیم.

دیگر خبرها

  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است