Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاهان موفق شد با ارائه یک بازی منطقی، تراکتورسازی تبریز را شکست دهد.

طرفداری- از سری رقابت های لیگ برتر، جام خلیج فارس، دو تیم تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان از ساعت 14:45 به مصاف هم رفتند.

                                                          مشخصات بازی

هفته دوازدهم لیگ خلیج فارس

سپاهان - تراکتورسازی

دوشنبه 29 آبان 1396

ورزشگاه نقش جهان

گل ها: ساسان انصاری (5، 50)، علی کریمی (84)

                                                       ترکیب ابتدایی بازی

برای مشاهده آمار و ارقام این بازی، به صفحه اختصاصی طرفداری در بخش نتایج زنده مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                                            گزارش بازی

در همین دقایق ابتدایی بازی، ساسان انصاری تیمش را پیش می اندازد. حمله بازیکنان تراکتور با خروج به موقع اولیورا دفع می شود. بازهم پر شور ها سعی در جبران نتیجه دارند ولی محمد نوری ضربه ای بی دقت راهی دروازه سپاهان می کند. چند دقیقه بعد بازهم انصاری در آستانه فروپاشی دروازه تراکتورسازی بود که گروسیان مانع او شد. بازی در اختیار سپاهانی هاست. دقیقه 28 بازی نصر آزادانی ضربه ای زیبا راهی دروازه حریف کرد که اولویرا به راحتی توپ را مهار کرد. فرزاد حاتمی شوتی سهمگین راهی دروازه سپاهان کرد ولی این ضربه بی دقت، اصلا به سمت چارچوب هم نبود. بازهم موقعیتی مناسب برای سپاهان به هدر رفت. حرکت تمرینی سپاهانی ها توسط علی محمدی به بیرون رفت. بازهم حاتمی و شوتی که به بیرون رفت تا سپاهان نیمه اول را پیروز به رختکن برود.

شروع نیمه دوم. گروسیان در همین دقایق ابتدایی نیمه دوم، مانع گشوده شدن دروازه اش شد. سپاهان بازهم به گل می رسد تا نتیجه بازی 2-0 شود.  سیاوش یزدانی از سپاهان با کارت زرد داور مواجه شد. در دقیقه 78، تراکتور سازی 10 نفره شد. رسول نوید کیا با پاسی زیبا، جلال علی محمدی را صاحب توپ کرد، اما فرزین گروسیان بود که بازهم به کمک تیمش آمد و نگذاشت نتیجه سنگین تر شود. سپاهان موفق شد با نتیجه ای جالب و شیرین، تراکتورسازی را شکست دهد.

                                                            شرح گل ها

دقیقه 5 سپاهان (ساسان انصاری): با حرکتی زیبا و نفوذ به قلب خط دفاعی تراکتور، انصاری موفق شد کار زیبای خود را با شوتی دقیق تکمیل کند تا سپاهان خیلی زود 1-0 پیش بیفتد.

دقیقه 50 سپاهان (ساسان انصاری): برخورد توپ به دستان سینا عشوری، یک ضربه پنالتی برای زردپوشان به ارمغان آورد. ساسان انصاری پشت توپ قرار گرفت تا با شوتی محکم، دومین گل خود و تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 84 سپاهان (علی کریمی): این بار علی کریمی توپ را به پشت محوطه جریمه برد تا با شوتی دقیق، تلخی شکست را برای تراکتورسازان چندبرابر کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان

از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس به مصاف سپاهان می‌رود. در حالی دو تیم مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این بازی تیمش را همراهی کند و هنوز شرایط مسابقه را ندارد.

در ۵ بازی اخیر سرخپوشان امیر رفیعی مسئول حفاظت از دروازه سرخپوشان بود و حالا بیرانوند برای جانشینش یک استوری منتشر و از او حمایت کرده است. استایل متفاوت علیرضا بیرانوند در این استوری درخور توجه است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا