Web Analytics Made Easy - Statcounter

سودابه پورصادقی و مهسا پورمیرزا به همراه تیم ملی تکواندوی بانوان به تورنمنت انتخابی گرند اسلم اعزام شدند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز گیلان با اعلام فدراسیون تکواندو پس از برگزاری مسابقات و اردوهای انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان سودابه پورصادقی  در وزن منهای 49 کیلوگرم و مهسا پورمیرزا در وزن  منهای 57 کیلوگرم از گیلان در ترکیب اعزامی تیم ملی به مسابقات گرند ِاسلَم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این 2 ملی پوش به همراه تیم ملی بامداد امروز ایران را به مقصد چین محل برگزاری مسابقات گرند اسلم ترک کردند.نخستین دوره مسابقات گرند اِسلم تکواندو از2 آذر با حضور برترین های تکواندوی جهان در 2 گروه مردان و زنان در اوزان المپیکی به میزبانی شهر ووشی چین برگزار می‌شود.به قهرمان مسابقات 70 هزار دلار، نایب قهرمان 20 هزار دلار و نفر سوم 10 هزار دلار پاداش داده می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خوشاب، این دوره از رقابت‌ها با حضور ۷ کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان طی ۵ روز به میزبانی ازبکستان در شهر سمرقند این کشور برگزار شد.

گفتنی است؛ فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود برای نخستین بار در ورزش خراسان رضوی مقام نائب قهرمانی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • (ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان
  • استمرار بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربس
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • طوفان نوشاد عالمیان در گرند اسمش عربستان