Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به حضور تیم فوتبال استقلال در رقابت‌های آسیایی به همین منظور  مدیران باشگاه استقلال در روز‌های گذشته با برخی از شاکیان برای پرداخت طلبشان توافق کرده اند و البته خیلی از افراد دیگر نیز برای توافق نامشان از لیست جا افتاد و تماسی توسط مدیران با آن‌ها حاصل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیگیری‌هایی که مدیران باشگاه استقلال انجام داده اند آن‌ها توانستند با برخی طلب کاران به توافق برسند و در این توافق مدیران آبی پوش از طلب کاران درخواست کردند که ۶۰ درصد مطالبات خود را ببخشند و ۴۰ درصد باقی‌مانده را نقد بگیرند.

این مساله مطرح شده از دید برخی از طلب کاران خوشایند به نظر رسید و افرادی همچون بیگ زاده و دیگر افراد این کار انجام دادند و با بخشیدن بخشی از طلب خود به باشگاه تنها درصدی از مطالبات خود را دریافت کردند، اما در این میان بودند افرادی که این قانون را نپذیرفتند و حاضر نشدن  از کل طلب خود ۶۰ درصد را ببخشند و در نهایت خواستار دریافت کامل طلب خود از باشگاه شدند. به طور مثال بازیکنانی همچون امیر حسین صادقی که حاضر به بخشش نشد و حتی برای دریافت کامل طلبش هم از کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد.

با وجود تمامی مسائلی که مطرح شد در نهایت یکی از مدیران استقلال هم درباره وضعیت پرداختی و توافق با طلب کاران گفت:در حال حاضر درصدد هستیم تا با توافق طلب شاکیان حل و فصل شود، اما بعضی از طلب‌های باقی مانده واقعی نیست. به طور مثال قرادادی منعقد شده حدود یک میلیارد که در این قرارداد بازیکن مربوطه یک ثانیه هم برای تیم بازی نکرده است و واقعا با وجود چنین موضوعاتی چطور می‌توانند آن‌ها پول را کامل دریافت کنند و بخورند. اما در هر صورت بررسی‌ها برای پرداخت در دستور کار است و امیدوارم این مساله به زودی رفع شود.

نکته قابل توجه این است که مدیران استقلال باید نسبت به پرداخت یا حداقل توافق با شاکیان باقی مانده بابت طلب‌های سال‌های گذشته اقدام کنند تا در آن صورت آبی پوشان مشکلی برای ادامه راه به ویژه در رقابت‌های آسیایی نداشته باشند البته همان طور که اعلام شد از دید برخی مدیران این مبلغ‌ها واقعی نیست و با این اوصاف باید دید بازیکنان و مربیانی که در گذشته سابقه حضور در استقلال را داشته اند حاضر هستند بخشش و یا توافق را در دستور کار قرار دهند یا خیر. از طرفی هم نباید این نکته را فراموش کرد که مدیران استقلال نباید به قرارداد‌های منعقد شده ایرادی بگیرند چرا که بهتر بود هم زمان که این قرارداد‌های میلیاردی امضا شد فکری هم برای پرداخت آن‌ها صورت می‌گرفت تا کار به شکایت و afc نکشد.

در هر صورت باشگاه استقلال با توجه به سفته‌هایی که گرو گذاشته تا بدین ترتیب وضعیت حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به سر انجام برساند از سمت دیگر باید نسبت به پرداخت و توافق با شاکیان نیز به مرحله‌ای برسد تا بتواند مطالبات مربوطه را پرداخت کند تا بیش از این باشگاه دچار مشکل نشود.

انتهای پیام/

 طلب‌های توافقی و غیر توافقی استقلالی‌ها 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم در خصوص نحوه انتخاب مدیران سرخابی های اظهار داشت: جا دارد تشکر کنیم از وزارت اقتصاد و داریی، سازمان خصوصی سازیف فدراسیون فوتبال و هر دوباشگاه استقلال و پرسپولیس که همه پای کار بودند تا این اتفاق بیفتد.

وی افزود: با واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی تکلیف هیات مدیره و مدیران هر دو باشگاه را قطعا شرکت ها مشخص خواهند کرد. البته که در این میان وزارت ورزش هم نقش حمایتی و نظارتی را خواهد داشت که این موضوع صرفا محدود به سرخابی ها نیست و نظارت بر فعالیت باشگاه ها از وظایف ماست.

کد خبر 6087519

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم