Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@17:16:36 GMT

افتتاح 500 طرح اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۷۳۲۹

افتتاح 500 طرح اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان

زاهدان - ایرنا - 500 طرح در عرصه اقتصاد مقاومتی به طور همزمان امروز/سه شنبه/ با حضور فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور، فرمانده سپاه سلمان، فرماندهان نظامی، بسیجیان و سران طوایف به مناسبت هفته بسیج در 11 شهرستان این استان از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

رئیس ستاد هفته بسیج سیستان و بلوچستان در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این طرح ها با اعتبار هفت میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان در 11 شهرستان این استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری اظهار داشت: عمده این طرح ها شامل مزرعه پرورش شترمرغ، سالن پرورش مرغ بومی محلی، دامداری، ساخت مسجد، خانه عالم، خانه محرومان و غیره بوده است.
وی افزود: این طرح ها در شهرستان های سراوان، هامون، سیب و سوران، ایرانشهر، دلگان، میرجاوه، زابل، چابهار، قصرقند، زهک، نیمروز و فنوج به طور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان افتتاح شد.
وی بیان کرد: 143 عنوان برنامه در هزار و 741 رده مقاومت ویژه هفته بسیج در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
وی ادامه داد: در مجموع این تعداد شامل 107 برنامه با رویکرد اجتماعی و محرومیت زدایی، 31 برنامه مربوط به فضای مجازی، سه برنامه دفاعی و رزمایشی و 2 برنامه کلان اقتصاد مقاومتی است.
رئیس ستاد هفته بسیج سیستان و بلوچستان گفت: افتتاح 500 طرح محرومیت زدایی، برگزاری 21 کارگاه و کلاس آموزشی، اعزام یک روزه 2 هزار نفر از گروه های جهادی به مناطق محروم، همایش آسیب های اجتماعی و حقوقی، رقابت های ورزشی، کارگاههای علمی و فناوری، تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت و اعزام 60 نفر از منتخبان بسیجی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب از شاخص ترین برنامه های هفته بسیج در این استان است.
سرهنگ فقیری اظهار داشت: 11 عنوان برنامه قبل از فرا رسیدن هفته بسیج در سیستان و بلوچستان برگزار شد.
وی بیان کرد: : تبیین نقش بسیج در دفاع همه جانبه در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و تولید علم از مهمترین اهداف بزرگداشت هفته بسیج در این استان است.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدر سرایانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • ازمشکلات بر زمین مانده تاآزادی بیان به سبک آمریکایی درتلنگر این هفته سیستان وبلوچستان
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان