Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@02:57:37 GMT

مرتضوی:وقت رسیدگی به من ابلاغ نشده بود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۷۴۴۵

مرتضوی:وقت رسیدگی به من ابلاغ نشده بود

سعید مرتضوی که در جلسه دادگاه امروز پرونده شکایت روح‌الامینی حاضر نشده است، علت عدم حضور در دادگاه را ابلاغ نکردن وقت رسیدگی از سوی شعبه تجدیدنظر و بی اطلاعی از زمان برگزاری اعلام کرد.

سعید مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم درباره علت عدم حضورش در دادگاه رسیدگی به شکایت اولیاء دم روح‌الامینی یکی از فوت‌شدگان حادثه بازداشتگاه کهریزک اظهار کرد: در رابطه با شکایت جدید آقای عبدالحسین روح الامینی که سابقاً چندین بار در ارتباط با آن حکم برائت و قرار منع پیگرد صادر شده و موضوع دارای اعتبار امر مختومه است، هیچ گونه وقت رسیدگی به اینجانب یا به آدرس وکیل منتخب من در این پرونده از سوی شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر استان تهران ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان سابق تهران افزود: حتی در موارد قبلی به شماره تلفن همراه اینجانب از طریق دفتر دادگاه تماس می‌گرفتند و وقت رسیدگی را اعلام می‌کردند و من نیز حاضر می‌شدم ولی برای امروز چنین اقدامی هم از سوی دفتر دادگاه به عمل نیامده است.

مرتضوی اضافه کرد: صرف‌نظر از اینکه به علت دیسک کمر در استراحت پزشکی هستم، وکیلم ساعت هشت و 30 دقیقه صبح امروز به همراه لایحه به دادگاه مراجعه کرده که رییس دادگاه از پذیرش لایحه من و وکیل منتخب در پرونده مذکور که با موضوع حقوق و دستمزد اینجانب در تامین اجتماعی توأم است، خودداری کرده است.

انتهای پیام/

R1332/P1014142/S2,20/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم در دیدار دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر امسال در اراک، محمدحسین کنعانی‌زادگان با یکی از هواداران وارد درگیری فیزیکی شد که کمیته انضباطی در آن زمان، از مدافع پرسپولیس خواست تا دفاعیات خود را ارسال کند.

بر همین اساس، وکلای باشگاه پرسپولیس پس از جمع‌آوری مستندات، دفاعیات مربوط به این پرونده را به سازمان لیگ ارسال کردند تا در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد.

باشگاه پرسپولیس در راستای دفاع از این پرونده، شکایتی را علیه آلومینیوم اراک مبنی بر اینکه این باشگاه به‌عنوان میزبان باید امنیت تیم میهمان را تأمین می‌کرد و حضور هواداران در کنار اتوبوس پرسپولیس خلاف مقررات بوده، به ثبت رسانده بود.

در ادامه، کمیته انضباطی شکایت سرخ‌ها را رد کرد که پرسپولیس این پرونده را به کمیته استیناف برد. حالا نیز کمیته استیناف ضمن رد شکایت پرسپولیس، رأی کمیته انضباطی را تأیید کرده است.

در رأی صادره از سوی کمیته استیناف آمده است:
در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به‌عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • اطاله دادرسی در بسیاری از شعب دادگاه‌های نظامی به صفر رسیده است
  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم