Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@07:09:47 GMT

دعوت دوباره شمسایی به تیم ملی برای حفظ رکورد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۷۴۷۷

خرداد:بازیکن سابق تیم ملی فوتسال از دعوت دوباره به جمع شاگردان ناظم‌الشریعه خبر داد.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، دعوت دوباره از فالکائوی برزیلی به تیم ملی این کشور برای افزایش تعداد گل‌های زده او باعث نزدیک شدنش به رکورد وحید شمسایی شده است و خطر از دست رفتن این رکورد ملی در روزهای اخیر نگرانی زیادی برای طرفداران فوتسال ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین رابطه وحید شمسایی  گفت: بعد از دعوت دوباره تیم ملی فوتسال برزیل از فالکائو بهترین فوتسالیست و رکورددار گلزنی این کشور برای بازی دوستانه مقابل کاستاریکا، احتمال به خطر افتادن رکورد آقای گلی جهان برای من و فوتسال ایران وجود دارد، به همین علت مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در تماسی از من حمایت کرد.
وی افزود: تاج در تماسی که با من داشت اعلام کرد که شرایطی را فراهم می‌کند تا من در چند بازی ملی حضور پیدا کنم.
تیم ملی فوتسال برزیل در بازی دوستانه مقابل کاستاریکا پنج بر یک به برتری رسید که در این مسابقه فالکائو ۲ بار برای برزیل گل زد و اختلاف خود را با وحید شمسایی ره در تعداد گل‌های زده، به عدد چهار رساند. این بازیکن برزیلی پیش از این سه بار از تیم ملی فوتسال کشورش خداحافظی کرده بود.
در همین زمینه قرار شده باشگاه تاسیسات دریایی پیش‌قدم شده و همکاری‌هایی در راستای برگزاری این بازی ها با فدراسیون فوتبال انجام دهد. مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه قرار است جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار کند. در این جلسه موضوع برگزاری بازی‌های دوستانه ملی مطرح خواهد شد.

برچسب ها: مهدی تاج ، وحید شمسایی ، تیم ملی فوتسال ، فالکائو ، فوتسال برزیل

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال

حسام نفری و رضا میراحمدی از ذوب‌آهن، سینا معظمی‌تبار، اشکان علیجانی، اسماعیل فلامرزی، ابوالفضل فرامرزی، امیررضا چنگلوایی و اسماعیل قلی‌زاده از سپاهان به این اردو دعوت شده‌اند.

این اردو از امروز  تا ۲۳ اردیبهشت ماه در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) شهرستان کرج برگزار می‌شود که بازیکنان باید با همراه داشتن کارت ملی و بیمه ورزشی خود را به کادر فنی معرفی کنند.



باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • فوتبال از دریچه فان؛ عثمان دمبله مقابل دورتموند
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • استقبال سبزواری‌ها از علی اکرمی فوتسالیست تیم ملی
  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!