Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا،  فیلم سینمایی «پیشونی سفید2»، سید جواد هاشمی در مقام تهیه‌کننده این اثر سینمایی در آخرین روز از مهلت ثبت نام برای حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر، فرم حضور در این جشنواره را پر کرد تا در صورت پذیریش، این اثر سینمایی در جشنواره فیلم فجر رونمایی شود.

«پیشونی سفید2» پیش از این توانسته است عنوان بهترین فیلمنامه را از سی‌امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «آهوی پیشونی سفید1» 5سال گذشته توانست "جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران" را از بیست‌و‌پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان از آن خود کند و ترلان پروانه برای بازی در نقش پیشونی سفید "پروانه زرین بهترین بازیگر نوجوان" این جشنواره را به دست آورد، همچنین امین حیایی برای بازی در نقش "آقا موشِ" کاندید بهترین بازیگر مرد سی‌امین جشنواره فیلم فجر شد.

سیدجواد هاشمی به‌عنوان نویسنده، کارگردان تهیه‌کننده این اثر سینمایی در اثر جدید خود قصه دیگری از آهوی پیشونی سفید را روایت می‌کند.

این گزارش می‌افزادید: محمدرضا شریفی‌نیا، لیلا اوتادی، پژمان بازغی، امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداللهی، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، سیدجواد هاشمی، امیر سهیلی، امیررضا احمدی، ابراهیم شفیعی، داریوش پیرو، یوسف طاهریان، رکسانا وطن‌خواه، فرزانه زهره‌وند و ساناز نادری در «آهوی پیشونی سفید۲» ایفای نقش کرده‌اند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از:

نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سید جواد هاشمی، مدیر تولید: ایرج طایفه، جانشین تهیه و دستیار اول کارگردان: عباس دلدار، مدیربرنامه‌ریزی: یوسف طاهریان، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه: علی شایانفر، آهنگساز: بهنام صبوحی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد خالقی، مدیرجلوه‌های ویژه بصری: محمدرضا نجفی امامی، صدابردار: امیر پرتوزاده، مدیر صحنه: ابوذر شایان‌فر، مدیر تدارکات: مجید رنجبر، طراح لباس: سحر گوران، گروه روابط عمومی: ندا ذوالفقاری و مریم احمدی./


 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیر موقوفه باغ دولت آباد یزد گفت: قریب به هزار و ۷۰۰ متر گل محمدی در باغ دولت آباد یزد کاشته و خوشبختانه حدود چهار برابر ظرفیت پیش بینی شده هم برداشت شد.

باقری افزود: نوبرانه گلاب این گل در جشنواره گلابگیری به حرم امام رضا (ع) و عتبات عالیات فرستاده می‌شود.

مدیر پایگاه میراث جهانی باغ دولت آباد یزد هم اظهار داشت: از زمان احیای این باغ در حدود ۳۰۰ سال پیش، گلابگیری در این باغ رواج داشته و گلاب آن به عتبات عالیات فرستاده می‌شد.

علومی ادامه داد: این جشنواره‌ها نقش موثری در احیای میراث ناملوس در یزد خواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی