Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکاینوز از صدا و سیما، آشناسازی دانشجویان تولید و سینما با فضا و واقعیت‌های های کار حرفه ای، کمک به ساماندهی حوزه های عرضه و تقاضا در رشته‌های مختلف سینمایی، افزایش مهارت های حرفه ای دانشجویان در حوزه سینما و ایجاد هم افزایی میان دیگر نهادها و مراکز آموزشی، پژوهشی و حرفه ای سینمایی، در قالب طرح «توانمندسازی و اشتغال پذیری دانشجویان تولید و سینما» از مهم ترین اهداف این تفاهم نامه همکاری سه جانبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما، محمود اربابی، معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان امور سینمایی کشور و روح الله حسینی با امضای این تفاهم نامه بر گسترش همکاری ها به منظور رسیدن به اهداف تعیین شده، تاکید کردند.

حمایت از طرح های پژوهشی واجد اولویت، همکاری در انتشار کتاب ها و مقالات علمی، همکاری در نیازسنجی آموزشی و تعریف دوره های آموزشی تکمیلی کوتاه مدت و میان مدت برای دانشجویان تولید تلویزیون، انیمیشن و هنرهای دیجیتال، همکاری در برگزاری سمینارها، دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی کوتاه مدت با حضور استادان و هنرمندان داخلی و خارجی، همکاری در راه اندازی رشته «جلوه‌های ویژه رایانه‌ای» در دانشگاه، برنامه‌ریزی تحول و ارتقای متون درسی رشته های تولید تلویزیون، انیمیشن و هنرهای دیجیتال و هدایت و حمایت از پایان نامه های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در راستای نیازهای تحقیقاتی صنعت سینما، تلویزیون و هنرهای دیجیتال کشور و شناسایی و حمایت از استعدادهای هنری دانشجویان از مهمترین مفاد این تفاهمنامه است.

502

دانشگاه صدا و سیما بازار کار سینما شهاب اسفندیاری محمود اربابی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سرانه‌های آموزشی گرمدره با تخصیص اراضی دولتی

شهردار گرمدره از تخصیص ۲۱۰۰ مترمربع از اراضی این شهر برای تامین و تحقق پروژه ساخت مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری گرمدره، مسعود نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز در خصوص شرایط همکاری مدیریت شهری با خیران مدرسه‌ساز، اظهار کرد: شهر گرمدره در مسیر توسعه شهری و تحقق حقوق شهروندی همکاری و همراهی خیران را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه در این مسیر اراضی دولتی برای ساخت و احداث مدرسه خیرساز طبق دستور استاندار البرز در نظر گرفته شده است، افزود: ارتقای سطح سرانه‌های آموزشی شهر گرمدره با دعوت از مدیران و مسئولان استانی این حوزه پیگیری شد.

شهردار گرمدره با اشاره به رشد جمعیت و کمبود مدارس و فضاهای آموزشی در شهر خواستار تسریع در امر احداث و توسعه سرانه‌ها در این خصوص شد.

نجفی موافقت خود را با واگذاری ۲۱۰۰ مترمربع از سهم سرانه‌های آموزشی پس از طی تشریفات قانونی و نظر قائم مقامی شورای اسلامی شهر در راستای احداث مدرسه اعلام کرد.

کد خبر 750987

دیگر خبرها

  • تامین سرانه‌های آموزشی گرمدره با تخصیص اراضی دولتی
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت