Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-تعداد پس‌لرزه‌های سرپل ذهاب به عدد 687 رسید.

بر اساس داده‌های شبکه لرزه‌نگاری وابسته به مرکز لرزه‌نگاری کشوری، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران تعداد پس لرزه‌های حوالی سرپل ذهاب را 687 پس‌لرزه اعلام کرد.

این عدد بر اساس جمع‌آوری داده‌های لرزه‌ای از ساعت 21 و 48 دقیقه روز 21 آبان ماه تا ساعت 7 صبح امروز، سه‌شنبه 30 آبان ماه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این داده‌ها بزرگترین پس‌لرزه‌ها در ساعت 7 و 57 دقیقه، 12 و 49 دقیقه و 16 و 42 دقیقه روز 22 آبان ماه با بزرگی 4.7 در حوالی سرپل ذهاب بوده است.

تعداد پس‌لرزه‌های سرپل ذهاب

بزرگی زمین‌لرزه تعداد زلزله‌های کمتر از 3 ریشتر 492 زلزله‌های 3 و بیشتر از 3 و کمتر از 4 158 زلزله‌های 4 و بیشتر از 4 و کمتر از 5 35

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز خودروهای چینی +جدول

امروز (یکشنبه) قیمت فونیکس FX پریمیوم در بازار آزاد تهران ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

به گزارش مشرق، بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

قیمت فوتون تونلند ۲.۸ لیتر حوالی یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت لاماری ایما صفر نیز ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است. برای خرید چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ نیز باید یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت جک، لاماری و فونیکس در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید:

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • جنگ و زلزله؛ بلایایی که تاب‌آوری کشورها را به‌خطرمی‌اندازند
  • وضعیت هوای تهران در یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد