Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:39:42 GMT

تمرین پرسپولیس تحت تاثیر هیس‌های بیرانوند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۷۹۱۰

تمرین پرسپولیس تحت تاثیر هیس‌های بیرانوند

شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی مقابل پدیده در هفته دوازدهم امروز ریکاوری خود را در مجموعه خیریه عمل دنبال کردند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی‌ها بعد از تساوی مقابل پدیده مشهد امروز در حالی در مجموعه خیریه عمل تمرینات خود را از سر گرفتند که بازیکنان اصلی بعد از گرم کردن به ریکاوری پرداختند.


* حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده دو بازیکن مصدوم پرسپولیس که در جدال مقابل پدیده به میدان نرفتند، در تمرینات گروهی حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*  تمرین امروز تحت تاثیر حرکت عجیب روز گذشته علیرضا بیرانوند بود و بازیکنان بعد از هر صحبت او به او هیس نشان می‌دادند.


* باتوجه به ممنوعیت ورود تماشاگران حدود 10 هوادار از خیابان اطراف مجموعه درفشی‌فر که به زمین تمرین مشرف است به نظاره این تمرین پرداخته و گاهی کنایه‌هایی نصیب بیرانوند می‌کردند.


* گادوین منشا که در اواسط بازی روز گذشته از ترکیب خارج شده بود، برخلاف دیگر بازیکنان در سکوت به تمرین می‌پرداخت و به نظر می‌رسید از گل نزدن و تعویض در این بازی ناراحت است.


* ایگور پانادیچ در آغاز تمرین تخصصی با گلرها رو به دوربین هیس نشان داد که این مساله به زعم بیرانوند حمایت از او تلقی می‌شد و او به خبرنگاران خواهان این شد که از قول ایگور بنویسند از بیرانوند حمایت کرده است.


* بازیکنانی که به طور ثابت در بازی مقابل پدیده به میدان رفته بودند، بعد از نیم ساعت ریکاوری راهی رختکن شده و به تمرین خود پایان دادند. دیگر بازیکنان اما زیرنظر چوک و مارکو و با نظارت برانکو آیتم‌های در نظر گرفته شده را پشت سر گذاشتند.


* کریم باقری که در تمرینات گروهی حاضر شده بود در یک صحنه پای شجاع خلیل‌زاده را مورد اثبات قرار داد که با اعتراض همراه با شوخی مدافع شمالی پرسپولیس همراه بود.


* بازیکنان ذخیره پرسپولیس بعد از نیم ساعت فوتبال درون تیمی، در یک نیمه زمین تمریناتشان را دنبال کردند.

 

* مهدی طارمی که به بوشهر سفر کرده بود،در تمرین امروز حضور یافت و با روحیه بالا آیتم های مدنظر کادرفنی را پشت سر گذاشت.


ادامه دارد ...

تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران علیرضا بیرانوند

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!

به مرور نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز می پردازیم.

طرفداری | روزنامه های امروز موضوعات مختلفی را روی جلد بردند.

گیشه مطبوعات داخلی | 1403/02/۱6

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو