Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > قضایی - ایسنا نوشت: دومین جلسه رسیدگی به بخشی از پرونده سعید مرتضوی مربوط به حادثه کهریزک، بدون حضور سعید مرتضوی در شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر استان تهران برگزار شد.

میرمجید طاهری وکیل مدافع اولیای دم روح الامینی پس از پایان جلسه دادگاه امروز (سه‌شنبه) - 30 آبان ماه - به ایسنا گفت: در جلسه دادگاه اظهارات‌مان را بیان کردیم و دفاعیات انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآ؛ور شد که ختم دادرسی در خصوص این پرونده اعلام نشده است.

طاهری با اشاره به عدم حضور سعید مرتضوی در جلسه امروز دادگاه، گفت: سعید مرتضوی به دادگاه نیامد، اما لایحه دفاعیه خود را به دادگاه ارایه کرده است.

طاهری در پایان اظهار امیدواری کرد که هر چه زودتر رای این پرونده صادر شود.

همچنین در همین رابطه، سعید مرتضوی دادستان سابق تهران گفت: وقت رسیدگی دادگاه امروز در شعبه ٢٢ دادگاه تجدیدنظر به بنده و وکیلم اعلام و ابلاغ نشد.

او عنوان کرد: شکایت جدید عبدالحسین روح الامینی هیچگونه وقت رسیدگی به اینجانب و وکیل بنده ابلاغ نشده است. رضا جعفری وکیل اینجانب به همراه لایحه به دادگاه مراجعه کرد اما رییس محترم دادگاه از پذیرش لایحه خودداری کرد

مرتضوی تاکید کرد: توضیحات مفصل است اما نمی خواهم وارد جزئیات پرونده شوم چون معمولا در رسانه ها این جزئیات منعکس نمی‌شود.

 

 

۴۲۴۲

کلید واژه‌ها : سعید مرتضوی - قوه قضاییه -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تنها ساعتی پس از تساوی استقلال برابر تراکتور، خبر غیرمنتظره‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال برکنار شده است و خطیر به پایان دوران کاری خود در استقلال رسید.

امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل شد که طی آن، مهدی افضلی، فرشید هاشم سمیعی و مهدی حیدرزاده به عنوان اعضای هیئت مدیره در جلسه‌ای که برگزار شد، تصمیم به پایان همکاری با علی خطیر گرفتند.

حال شنیده ها حاکی از آن است که هیئت مدیره قصد دارد بین سعید آذری و آجرلو یک نفر را به عنوان مدیر عامل استقلال انتخاب کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901925

دیگر خبرها

  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • اطاله دادرسی در بسیاری از شعب دادگاه‌های نظامی به صفر رسیده است
  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی