Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی منچسترسیتی تاکید کرده تیمش مدعی اول فتح لیگ قهرمانان در این فصل نیست.

به گزارش وبسایت نود، پپ گواردیولا که تیمش در ۱۶ بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها به پیروزی دست یافته در آستانه بازی با فاینورد در لیگ قهرمانان عنوان کرده قرار گرفتن منچسترسیتی در میان مدعیان قهرمانی این جام اتفاق خوبی است اما آن ها مدعی اصلی محسوب نمی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گواردیولا به نقل از ESPN به خبرنگاران گفته:

قرار گرفتن منچسترسیتی در میان مدعیان قهرمانی یک پیروزی بزرگ محسوب می شود. این تیم به تاریخ سازی در لیگ قهرمانان نیاز دارد. البته این بدین معنی نیست که ما مدعی اصلی قهرمانی هستیم اما باز هم اتفاق خوبی است. این نشان می دهد که ما عملکرد خوبی داشتیم. مثل همیشه رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ مدعیان اصلی هستند. قرار گرفتن در میان مدعیان افتخار بزرگی است اما هیچ معنایی ندارد چون هنوز کاری انجام ندادیم. منچسترسیتی هنوز در اروپا کاری نکرده است. 

۲۰۳۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار رده بندی مسابقات فوتسال لیگ قهرمانان اروپا امروز یک شنبه تیم‌های فوتسال بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در شهر ایروان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ به سود بنفیکا به پایان رسید.

به این ترتیب تیم بنفیکا موفق شد عنوان سومی لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند.

در دیدار نهایی هم از ساعت ۱۹:۳۰ تیم‌های فوتسال بارسلونا و پالما از اسپانیا رو در روی هم قرار خواهند گرفت. پالما که مسلم اولادقباد را در اختیار دارد و در دوره پیش این بازی‌ها هم عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود امیدوار است با برتری برابر حریف قدرتمند خود، برای دومین سال پیاپی قهرمان شود و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

کد خبر 6097554

دیگر خبرها

  • دیدار قهرمانان فوتسال با رهبر انقلاب (عکس)
  • واکنش جالب سردار آزمون به شانس قهرمانی بین پرسپولیس و استقلال
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید