Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاورامور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه  درنشست تخصصی وقف ،خانواده وسبک زندگی اسلامی گفت: خانواده مروج فرهنگ وقف می تواند حلال وبر طرف کننده  مشکلات جامعه باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  معصومه فرزانه مشاور امور بانوان در سازمان اوقاف و امور خیریه پیش از ظهر امروز  در نشست تخصصی وقف، خانواده و سبک زندگی اسلامی که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: بعد از انقلاب اسلامی  خانواده‌های طراز انقلاب اسلامی با دوری از رفاه زدگی و ترویج فرهنگ وقف اموال صحنه های زیبایی از ایثار را به تصویر کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در سیاست های ابلاغی خانواده را سنگ بنای رشد جامعه اسلامی معرفی فرمودند، خانواده مروج فرهنگ وقف می تواند رافع مشکلات جامعه باشد.

فرزانه بیان داشت: در این مقطع حساس انقلاب که دشمنان با جنگ نرم جوانان و خانواده را مورد هجمه قرار دادند از همه دلسوزان تقاضای ترویج سبک زندگی اسلامی مبتنی بر فرهنگ وقف را داریم.

 مشاور امور بانوان در سازمان اوقاف اظهار داشت: خانواده‌های همه ما می‌تواند با ساده زیستی و دوری از تجمل گرایی به وقف های نوین کمک کند که گام های موثر و هدفمندی را در مقابل چالش های روبروی خانواده گام برداریم.

مشاور امور بانوان در سازمان اوقاف بیان داشت: تقدم خویشاوندان بر حل مشکلات مالی، ساخت و ساز و توسعه مساجد خانواده محور، ارائه خدمات مشاوره مرکزی در مساجد، توجه به ظرفیت اموزش پذیری نسل آینده از طریق توانمندسازی آنها، ارائه خدمات روانشاختی در مراحل تشکیل خانواده برای رسیدن به سبک زندگی اسلامی، اختصاص موقفاتی برای پژوهش در زمینه خانواده و آسیب‌های اجتماعی آن از جمله برخی نیازهای توسعه وقف های خاص است

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده «سقط جنین» چیست؟

 به گزارش تابناک، دکتر انسیه خزعلی در همایش هم اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها که در مشهد مقدس برگزار شد بیان کرد: امیدواریم بنیاد آبشار عاطفه‌ها در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده؛ وی ادامه داد: مسئله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادیست که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت کند.

دیگر خبرها

  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار خانواده خود تجربه کند
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند/ ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه در کنار اعضای خانواده را تجربه کند
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟