Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پدرام کریمی مجری برنامه باغ ملی گفت: فصل دوم برنامه باغ ملی از 15 آذز ماه همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص) شروع می شود. با توجه به فراخوانی که در فصل اول داده شد شرکت کنندگان زیادی در بخش های مختلف از جمله اجرا و خوانندگی پذیرفته شدند و در فصل دوم توسط مردم داوری می شوند.

پدرام کریمی مجری تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره پخش فصل دوم برنامه "باغ ملی" گفت: پخش فصل دوم برنامه "باغ ملی" به تهیه کنندگی احسان ارغوانی از 15 آذز ماه همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص) شروع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی افزود: با توجه به فراخوانی که در فصل اول داده شد شرکت کنندگان زیادی در بخش های مختلف از جمله اجرا و خوانندگی پذیرفته شدند و در فصل دوم توسط مردم داوری می شوند. من در برنامه های آخر فصل اول برنامه "باغ ملی" حضور نداشتم اما در فصل دوم دوباره اجرا را برعهده گرفته ام.

این مجری درباره تغییرات فصل دوم برنامه "باغ ملی" نسبت به فصل اول اظهار کرد: دکور برنامه تغییر پیدا کرده و بخش های متنوع زیادی به فصل دوم اضافه شده است. در فصل دوم چهره های شناخته شده از عرصه های مختلف از جمله ورزشی، هنری و علمی به عنوان مهمان حضور دارند و همچنین داوران نیز در این برنامه به داوری مسابقه بخش های مختلف می پردازند، در کنار این تغییرات در برنامه نظرسنجی برای انتخاب برترین های بخش های مختلف گنجانده شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: فصل دوم "باغ ملی" 4 روز در هفته بعد از گفت و گوی ویژه اخبار شبانگاهی شبکه دو در ساعت 23:30 پخش می شود.


"باغ ملی" جنگ شبانه ای است که در فصل اول با آیتم های متنوع به موضوعات مختلف روز هر هفته به یکی از استانهای کشور می پرداخت. اخبار روزانه به واسطه مهمانان و کارشناسان مورد بررسی قرار می گرفت. رنگ و لعاب موسیقی برنامه هم متفاوت از دیگر برنامه ها بود. این برنامه همچنین در فصل اول با هدف کشف استعدادهایی که در سراسر کشور وجود دارند و به هر دلیلی امکانات ظهور و بروز را نداشته اند از جوانان با استعداد در زمینه های خوانندگی، مجری‌گری، عکاسی، تدوین، گزاشگری و مستندسازی دعوت کرد تا آثار خود در این زمینه ها را به برنامه "باغ ملی" بفرستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان

ایسنا/لرستان مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرشاد رواد امروز، ۸ اردیبهشت ماه، در جمع خبرنگاران که به‌مناسبت هفته عقیدتی ‏سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر ‏گرفته شده است.‏

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار اقشار و فرماندهان با ائمه ‏جمعه تمام شهرهای استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سراسر استان، دیدار ‏با خانواده شهدا و برگزاری همایش‌های بزرگداشت هفته عقیدتی در همه نواحی مقاومت ‏بسیج اشاره کرد.‏

رواد بیان کرد: همچنین مراسم زنگ سپاس از معلم در سطح مدارس منتخب استان با ‏همکاری بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.‏

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: برگزاری کرسی‌های ‏آزاداندیشی بین دانشجویی و حوزه‌های علمیه، اعلام فراخوان مقاله در سطح دانشگاه‌ها و ‏حوزه‌ها، برگزاری نشست‌های علمی در کانون‌های برتر و برگزاری همایش فریاد مطهر ‏در آخرین روز از این هفته با حضور طیف گسترده بسیجیان در نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ‏ماه از جمله برنامه‌های شاخص ما در این هفته است.‏

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری