Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، در پی حادثه دلخراش وقوع زلزله در غرب ایران، در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در لوبلیانا، دفتر یادبودی گشایش یافت و تعدادی از مسئولین، شخصیت‌های اقتصادی و فرهنگی اسلوونی، به همراه سفرا و دیپلمات‌های خارجی مقیم این کشور، با حضور در سفارت کشورمان و امضای دفتر یادبود، نسبت به قربانیان این سانحه اسفناک ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، جمعی از مسئولین ازجمله «ماتی مارن» مدیرکل سیاسی دوجانبه وزارت امور خارجه اسلوونی، برخی اعضای وزارت امور خارجه و «زوران استانچیچ» رئیس دفتر نمایندگی اتحادیه اروپایی در اسلوونی و همچنین سفرا و دیپلمات‌های خارجی مقیم لوبلیانا از جمله از کشورهای برزیل، ایتالیا، هلند، ترکیه، ژاپن، آلمان، لهستان، گرجستان، فرانسه، واتیکان، مونته نگرو، کرواسی، بریتانیا، ایرلند، مجارستان، اتریش، روسیه و تایلند، با مراجعه به سفارت کشورمان در لوبلیانا، ضمن امضای این دفتر یادبود و نوشتن مطالبی در بیان احساسات خود، تأسف و اندوه عمیق خود را نسبت به این حادثه تلخ ابراز داشتند.

«میلان برگلز» رئیس پارلمان اسلوونی، با ارسال نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، مراتب تسلیت و ابراز همدردی عمیق خود را اعلام کرد.

پیش از این نیز «کارل اریاوتس» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه اسلوونی با ارسال نامه‌ای برای محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، این حادثه غم انگیز را تسلیت گفته بود.

مارن مدیر کل سیاسی دوجانبه وزارت امور خارجه اسلوونی، نیز با حضور در سفارت و گفتگو با مرتضی درزی رامندی، پیام تسلیت وزیر امور خارجه این کشور را به سفیر کشورمان ابلاغ کرد.

همچنین سفارت جمهوری اسلامی ایران در لوبلیانا به احترام یاد و خاطره جان باختگان حادثه زلزله در غرب ایران، پرچم جمهوری اسلامی ایران را به حالت نیمه افراشته درآورد.

گفتنی است، برخی سفارتخانه‌ها در لوبلیانا نیز با ارسال یادداشت رسمی و همچنین جمعی از مسئولان نهادهای اقتصادی و نمایندگان شرکت‌های اسلوونیایی از طریق ارسال ایمیل‌های جداگانه، حادثه تلخ زلزله در غرب کشور را تسلیت گفتند.

منبع: مهر

جان باختگان زلزله غرب کشور دولت ایران وقوع زلزله جمهوری اسلامی ایران لوبلیانا دیپلمات های خارجی سفرا اقتصادی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۸۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

نشست مطبوعاتی ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در محل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران-اکسپو ۲۰۲۴ برگزار و سخنگوی وزارت امور خارجه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077016 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • آغاز به کار نشست مقدماتی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا
  • نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه