Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-09@03:51:04 GMT

شاخص بورس 513 واحد صعود کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۹۰۱۷

شاخص بورس 513 واحد صعود کرد

خبرگزاری میزان- شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات 30 روز آبان ماه سال جاری با 513 واحد رشد به پله 88 هزار و 774 واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با 513 واحد کاهش به پله 88 هزار و 774 واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و 384 سهم اوراق بهادار به ارزش 4 میلیارد و 442 میلیون 335 هزار ریال در بیش از 68 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس شاخص قیمت (هم‌وزن) یک واحد ، شاخص کل (هم‌وزن) 2 واحد کاهش و شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) 164 واحد، شاخص بازار اول با 555 واحد، شاخص آزاد شناور 552 واحد و شاخص بازار دوم با 87 واحد رشد همراه بودند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز فولاد مبارکه اصفهان و پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان با روند صعودی و نمادهای سایپا، ایران خودرو، ماشین سازی اراک و آلومینیوم ایران با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس:

شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از 2 واحدی به پله 1012 واحدی صعود کرد.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد 498 هزار و 927 سهم اوراق بهادار به ارزش 3 میلیارد و 458 میلیون و 829 هزار ریال در بیش از 36 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نمادهای آتیه داده پرداز، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، سهامی ذوب آهن اصفهان با روند منفی و نمادهای شیر پگاه آذربایجان شرقی، پالایش نفت لاوان، کشت و صنعت شهداب خراسان، شرکت مواد ویژه لیا با روند مثبت به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۲۲۷۹ واحدی به ۲,۲۴۷,۴۶۵ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ با افت ۱۲۲۷۹ واحدی به ۲,۲۴۷,۴۶۵ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۳۱۰۴.۷۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۱.۷۸۱ میلیارد سهم بود که طی ۱۰۵,۵۶۶ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۰,۱۱۳.۲۳۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۶۱۴,۷۴۰.۹۴۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 750633

دیگر خبرها

  • این افراد بازنده بزرگ بورس هستند
  • ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۱۹ اردیبهشت/افت ۱۲۳۲۸.۶۱ واحدی
  • بورس امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • هفت پله قرمز بورس
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ نوشداروی دلسردی سهامداران چیست؟
  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس