Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه تربت حیدریه با اشاره به شکست نهایی دولت خود خوانده و تروریستی داعش، گفت: پیروزی محور مقاومت در عراق و سوریه توطئه راهبردی آمریکا در غرب آسیا را خنثی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، علی نیک یاد صبح امروز در یادواره شهدای آبروی محله اظهار کرد: محور مقاومت در غرب آسیا با فرماندهی سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی شش سال گذشته با انجام عملیات های سخت نظامی و عبور از موانع دشمن توانست خاک اشغال شده عراق و سوریه را به ملتهای مظلوم عراق و سوریه بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تمجید از پیروزی های اخیر محور مقاومت که منجر به شکست دولت خود خوانده داعش شد، از آن بعنوان مهمترین عامل در خنثی سازی توطئه های راهبردی آمریکا در غرب آسیا یاد کرد.

 

فرمانده سپاه تربت حیدریه افزود: توطئه جنگ های نیابتی در غرب آسیا حاصل اتاق فکر آمریکا و دولتهای مزدور منطقه بود تا ضمن محدود کردن و در نهایت نابودی محور مقاومت فشارها را علیه جمهوری اسلامی ایران را افزایش دهند.

 

نیک یاد خاطرنشان کرد: تامین امنیت رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی دومین طرح آمریکایی داعش بود که بتواند با سرگرم کردن کشورهای اسلامی به جنگ و درگیری های قومی و مذهبی فرصتی برای پیاده سازی اهداف این غده سرطانی در منطقه مهیا سازد.

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود برگزاری چنین مراسماتی در مقابل منازل شهدا را بسیار با اهمیت برشمرد و گفت: شهدای نه تنها آبروی محله، بلکه آبروی شهر و امت اسلامی هستند که در همه عرصه ها و زمان ها از تمام هستی خود گذشتند تا عزت و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان بیاورند.

 

فرمانده سپاه تربت حیدریه تاکید کرد: اگر امروز امنیت، اقتدار و عزتی در میان کشورهای اسلامی و جهان داریم به برکت همین جانفشانی ها و ایثارگری شهداست و لذا باید راه و رسم این عزیزان را با برپائی چنین مراسماتی زنده نگه داریم و در نهادینه کردن و ثبیت فرهنگ ایثارو مقاومت در جامعه تلاش کنیم.

 

یادواره شهدای آبروی محله از برنامه های فرهنگی هفته بسیج محسوب می شود که امروز در محله سپهبد قره نی در مقابل منزل شهیدان محمد حسین بوری آبادی و رضا کارگزار برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آن‌ها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن‌ها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته، ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آن‌ها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد