Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعد حریری نخست وزیر لبنان که از ریاض اعلام استعفا کرد، در گفت‌وگو با مجله الرجل که به زودی متن کامل آن منتشر خواهد شد، بار دیگر به بدگویی از ایران و به ستایش عربستان پرداخت.به گزارش بلاغ،ایسنا نوشت:  سعد حریری در اظهارات خود علیه ایران مدعی شد، حسن روحانی کسی نیست که برای ما تصمیم بگیرد که چکار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران تلاش می‌کند قدرت خود را در منطقه نشان دهد و تبلیغاتی که ایرانی‌ها می‌کنند و خود را کسانی نشان می‌دهند که در سوریه قدرت دارند بخشی از این موضوع است اما این "تحکم" کجاست.

او که امشب به بیروت بازمی‌گردد، گفت: زمانی که ایرانی‌ها با جان و دل از بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه دفاع می‌کردند، روسیه مداخله کرد. اگر روسیه نبود اسد سقوط می‌کرد.

وی در تملق از عربستان و ولیعهد آن گفت: محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی درایت دارد و کمتر رهبری در جهان چنین دیدگاه و درایتی دارد که چالش و مشکل را ببیند و در جهت رفع این چالش عمل کند.

حریری افزود: نسلی جوان را در عربستان خصوصا با محمد بن سلمان شاهد هستیم که برای اشاعه چنین امیدی تلاش می‌کند.

سعد حریری ادامه داد، رهبر و پیشوا نمی‌تواند ناامید باشد.

نخست وزیر مستعفی لبنان در ادامه گفت: ملک سلمان نیز حافظه خوبی دارد و هیچ چهره و اسمی را فراموش نمی‌کند. او نیز دیدگاهی برای توسعه ریاض به طور گسترده دارد و این کار را با جمع کردن میراث گذشته و نگاهش به آینده صورت می‌دهد. از این رو امروز شاهد دستاوردهایی هستیم که او زمانی که امیر ریاض بود، در سر می‌پروراند.

مجله الرجل مجله عربستانی و اولین مجله عربی تخصصی در زمینه مردان است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم پشت تریبون ایستاد و گفت: ما سال ۱۴۰۱ یادبود مرحوم گل اقا را داشتیم و این پیشنهاد مطرح شد جشنواره محلی مربوط به ایشان ملی شود تا خدماتی به حوزه طنز ارائه شود. دنیای طنز فومنی معتقد و منتقد است و طنز امروز باید به این دنیا برسد. من به عنوان مخاطب گل آقا به خاطر می‌آورم که این مجله تا چه حد مورد اقبال مردم بود. اینطور نبود که یک مجله ساده باشد بلکه گل آقا صراحت عمومی داشت. طنز کارکرد عمومی دارد و مردم با آن همراه هستند.

مهدی‌پور با اشاره به نقدهای وزیر نسبت به وضعیت طنز و طنزنویسی گفت: ما در جریان کمبودها و کاستی‌های این حوزه هستیم و وقتی این رویداد رشد قابل توجهی داشته و در دو سال آثار رسیده رشد بیش از دو برابری داشته است، این بیانگر توجه ویژه به این حوزه است که البته باید بیشتر هم شود.

مهدی‌پور در پایان سخنانش گفت: ما تلاش می‌کنیم نخبگان این حوزه تقویت شوند و بتوانند کارهای انتقال تجربه را به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • اظهارات عجیب جواد نکونام درباره اتفاقات باشگاه استقلال
  • دلار بیش از ۵۰ و چند هزار تومان توجیه علمی و اقتصادی ندارد
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • در مونیخ خبری از صلح نیست؛ ایستادگی هونس پای حرف‌هایش علیه توخل