Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@18:07:20 GMT

احتمال محرومیت میلان از حضور در رقابت‌های اروپایی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۰۷۴۸

احتمال محرومیت میلان از حضور در رقابت‌های اروپایی

بر اساس گزارش یک نشریه اسپانیایی، باشگاه میلان به زودی توسط اتحادیه فوتبال اروپا نقره‌داغ می‌شود.

به گزارش مشرق، نشریه «مارکا» اسپانیا گزارش داد سران باشگاه میلان  دو هفته پیش به شهر نیون سوئیس سفر کردند تا با حضور در مقر اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، اعضای  کمیته اجرایی این اتحادیه را در خصوص پروژه‌ اقتصادی که در پیش گرفته‌اند، متقاعد کنند، اما این کمیته که ریاستش بر عهده الکساندر چفرین، رئیس یوفا بوده، نسبت به اظهارات و مداراکی که از سوی سران باشگاه میلان ارائه شده، متقاعد نشده و از این‌رو کمیته انضباطی یوفا در نظر دارد باشگاه میلان را به خاطر نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا جریمه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش میلان حتی ممکن است از حضور در رقابت‌های اروپایی محروم شود.

میلان در تابستان اخیر برای به خدمت گرفتن 11 بازیکن جدید، بیش از 200 میلیون یورو هزینه کرد و در صورتی که بین ورودی و خروجی‌های مالی این باشگاه تعادل وجود نداشته باشد، میلان نقض آشکار قوانین بازی جوانمردانه مالی را انجام داده است، بنابراین باید در انتظار مجازات احتمالی از سوی یوفا باشد.

میلان این فصل در رقابت‌های لیگ اروپا حضور دارد و در حال حاضر با 8 امتیاز صدرنشین گروه D  است.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، جلسه کمیته فنی جهت معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی ایران با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معزی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و 5 ساعت به طول انجامید.

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه 4 گزینه ایرانی و 5 گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. 

مارکو راموندینیو 43 ساله از ایتالیا و رادووان تریفونوویچ 54 ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت لیگ برتر بسکتبال ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • داوطلبان متقلب دستگاه‌های جاسوسی پیشرفته داشتند/احتمال محرومیت تا ۵ سال
  • خوشحالی ریکاردو اورسولینی به همراه مادربزرگش پس از صعود بولونیا به رقابت های اروپایی
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال