Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل از برگزاری همایش بزرگ بسیجیان این شهرستان با حضور مهندس اسلامی استاندار مازندران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا همزمان با آغاز هفته بسیج سرهنگ مرتضی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار  بابل‌نوین، اظهار کرد: بسیج نماد مردمی بودن انقلاب اسلامی در ایران و حضور حماسی همه مردم در پیشبرد نظام اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی هرچه دارد از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب امام‌خامنه‌ای(دامت برکاته)‌و مردم ولایتمدار و بسیجی است که باید قدر این دو نعمت که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به یادگار گذاشته است را دانست.
   
این مسئول ارشد نظامی در شهرستان بابل ادامه داد: نزدیک به ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر طاغوت شاهنشاهی گذشته است و ما به عینه شاهد هستیم که آحاد ملت و بسیجیان بودند که همیشه در صحنه‌های مختلف دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حتی جلوتر از مسئولان حضور داشته و در برابر تمام مشکلات تا پای جان ایستادگی کردند.
   
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل تصریح کرد: خون شهدای گرانقدر در به ثمر رساندن این انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای ترور  شهدای هسته‌ای، شهدای نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم به‌همراه صبوری خانواده‌هایشان در کنار خستگی‌ناپذیری بسیجیان امروز این عزت‌و افتخار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است و باید شاکر همه این نعمات باشیم.
  
سرهنگ رمضانی با اشاره به ظرفیت بزرگ بسیجیان شهرستان بابل افزود: باید در کنار بسیاری از کارهای آمادگی رزمی از ظرفیت عظیم بسیجیان پایتخت شهدای شمالی کشور استفاده درستی در زمینه‌های فرهنگی‌و اقتصادی به‌ویژه در گستره محرومیت‌زدایی، ناتوی فرهنگی‌و دغدغه اصلی سال‌های اخیر فرمانده کل قوا که بحث اقتصاد مقاومتی، تولیدو اشتغال است استفاده کرد و با روحیه جهادی به‌دنبال حل مشکلات مردم بود.
      
وی با اشاره به برنامه‌های متنوع ناحیه مقاومت بسیج بابل در هفته جاری اذعان کرد: در کنار بسیاری از برنامه‌های این ناحیه در هفته بسیج سه برنامه اصلی تجمع بسیجیان ولایی شهرستان در روز پنجم آذرماه با حضور مهندس محمد اسلامی استاندار مازندران، برنامه پیاده‌روی خانوادگی سوم آذر که به‌همت بسیج فرهنگیان بابل و برنامه افتتاح پنج خانه محروم را می‌توان نام برد.
  
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل در پایان گفت: امیدواریم در حضور استاندار ارزشی مازندران بتوانیم ظرفیت‌های بابل را در تجمع بسیجیان این شهرستان به درستی نشان دهیم و سند دیگری بر افتخارات مردم ولایتمدار این منطقه از ایران در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را ماندگار سازیم.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی کل سپاه، مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903388

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد