Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@08:25:02 GMT

دو جایزه بین‌المللی دیگر برای «اسرافیل»

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۲۰۰۴

دو جایزه بین‌المللی دیگر برای «اسرافیل»

دو جایزه جشنواره فیلم‌های ایرانی کانادا به فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر رسید. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ این فیلم سینمایی در آخرین حضور بین‌المللی خود، در سومین جشنواره فیلم‌های ایرانی کانادا شرکت کرده بود که در نهایت، جایزه بهترین فیلم جشنواره به مستانه مهاجر رسید و جایزه بهترین دستاورد فنی برای تدوین را نیز هایده صفی‌یاری برای تدوین اسرافیل دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داوری آثار حاضر در این جشنواره، برعهده نیک دیویس منتقد نشریه سینمایی فیلم کامنت، سوفیا بدانویچ فیلمساز، جسی کامینگ برنامه‌ریز فستیوال بین‌المللی تورنتو (TIFF) در بخش آوانگارد و تینا حسن‌نیا عضو انجمن منتقدان فیلم تورنتو، بوده است.

پخش بین‌المللی «اسرافیل» برعهده کمپانی DreamLab Films به مدیریت نسرین میرشب است. این فیلم در یک ماه گذشته، علاوه بر حضور در جشنواره‌های بین‌المللی فیلم لندن، فیلم‌های آسیایی هنگ کنگ، فیلم شید امریکا، توانست جایزه نتپک را از جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا به دست آورد.

بر اساس این گزارش، این فیلم سینمایی درامی درباره چالش‌ها، نیازهای عاطفی و روابط انسانی است که فیلمنامه آن توسط ارسلان امیری و آیدا پناهنده به نگارش درآمده است.

هدیه تهرانی، مریلا زارعی، هدی زین‌العابدین و پژمان بازغی بازیگران اصلی و على عمرانى، سهیلا رضوى، پوریا رحیمى‌سام و سودابه جعفرزاده دیگر بازیگران این فیلم هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید

سی و یکمین جشنواره بین‌الملل و معتبر هات داکس در عرصه مستند با معرفی برندگان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، جشنواره مستند هات‌داکس که از تاریخ ۲۵ آوریل تا ۵ می (۶ تا ۱۶ اردیبهشت) در تورنتو کانادا برگزار شد و در نهایت مستند «کِشت انقلاب» محصول مشترک هند و نروژ به کارگردانی «نیشتا جین» موفق به کسب جایزه بهترین مستند از نگاه مخاطبان در بخش آثار بین‌الملل شد.

این مستند که درباره جنبش اعتراضی کشاورزان در هند است جایزه نقدی ۱۰ هزار دلاری بخش مستندهای بلند بین‌المللی را به خانه برد.

به گزارش اسکرین، جایزه بهترین فیلم مستند بلند کانادایی از نگاه مخاطبان با جایزه‌ای به مبلغ ۱۰ هزار دلار کانادا هم به «پابلو آلوارز مسا» برای مستند «تالاب سرباز» تعلق گرفت که به مبارزات سیمون بولیوار برای آزادسازی کلمبیا پرداخته است.

همچنین جایزه «لیندال تریسی» برای تجلیل از مستندسازان نوظهور کانادایی به میثم معتضدی سینماگر ایرانی تبار اعطا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان