Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان دیدار پرسپولیس و پدیده، بیرانوند در واکنش به اعتراض هواداران علامت “هیس” را نشان داد و از آنها خواست که ساکت باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف پدیده رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.پیش از این دیدار علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس مصاحبه‌هایی درباره جدایی خود از سرخپوشان برای گذراندن خدمت سربازی انجام داد که به مزاج هواداران خوش نیامد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان بازی روز گذشته بیرانوند در واکنش به اعتراض هواداران علامت “هیس” را نشان داد و از آنها خواست که ساکت باشند.

این حرکت غیر اخلاقی سنگربان پرسپولیس آتش هواداران را شعله ور تر کرد و مورد انتقاد بسیاری از پیشکسوتان و مربیان تیم قرار گرفت. برانکو، سرمربی سرخپوشان هم در نشست خبری پایان بازی اعلام کرد که به خاطر این رفتار بیرانوند حتما وی را جریمه خواهیم کرد.

کریم باقری، مربی قرمزها هم در رختکن نسبت به رفتار عجیب بیرانوند واکنش نشان داد و از وی خواست به سرعت رختکن را ترک کند و به باشگاه برود. باتوجه به رفتارهای بیرانوند و واکنش باشگاه این امکان وجود دارد که جدایی سنگربان سرخپوشان بیشتر شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم

گئورگی گولسیانی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس  پس از تساوی سرخپوشان مقابل سپاهان اظهار کرد: ما در هر بازی می‌جنگیم که برنده بازی شویم، اما امروز سپاهان جوری بازی کرد که انگار نمی‌خواست برنده شود. تنها یک تیم بود که فوتبال بازی کرد و آن هم پرسپولیس بود.

او افزود: تنها یک تیم بود که می‌خواست برنده شود و سپاهان فقط وقت تلف کرد. به نظرم امروز دکتر ربیعی، پزشک تیم سپاهان بیشتر از همه دوید! او  ۲۰ بار آمد و رفت. انگار در کیفش جادو می‌کرد. می‌آمد و بازیکن خوب می‌شد. من از سپاهان انتظار چنین رفتار و بازی نداشتم. انتظار داشتم که امروز بازی خوبی شود. ۲ تیم فرصت بسازند و ۲ تیم بخواهند پیروز شوند، اما امروز سپاهان برای صفر صفر آمده بود.

گولسیانی گفت: ما همچنان یک امتیاز پایین‌تر از استقلالیم. خیلی سخت است بتوان قهرمان را پیش بینی کرد. ما همچنان شانس داریم و باید بتوانیم تمام امتیازات را کسب کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان