Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری سرمربیان دوتیم سیاه جامگان و استقلال پیش از بازی فردا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی ،ویلفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی تیمش در برابر سیاه‌جامگان اظهار کرد: این اولین بازی من است که خارج از خانه به میدان می رویم و خوشحالم که وارد این شهر مذهبی شده ام.
شفرگفت: خانواده استقلال به خاطر زلزله غرب کشور شما ناراحت است و صمیمانه برای افراد اسیب‌دیده آرزو می‌کنم که اتفاقات بهتری در اینده رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی آلمانی استقلال افزود: یک اردوی تمرینی در کیش داشتیم؛ تنها مشکل ما این بود که ملی‌پوشان ما نبودند. همه بازیکنان با تلاش و تمرکز کار کردند و نکته مثبت اینکه قوی‌تر و بهتر شدیم‌.
اوگفت: فرصت پیداکردیم که تمامی بازیکنان و کادر با هم فیلم ببینیم، آنالیز کنیم و ارتباط بهتری با هم داشته‌باشیم و بازیکنان جوان توانایی خود را نشان دهند‌.
وی افزود: هر تیمی مقابل استقلال قرار می‌گیرد می‌خواهد خود را بهتر از قبل نشان دهد، باید خوب کار کنیم و مثل یک قهرمان از رختکن بیرون بیاییم و وارد زمین شویم‌. باید برنده ما باشیم اما کار سختی داریم.
شفرافزود: شنیده ام که تعداد زیادی از هواداران استقلال در این شهر هم حضور دارند و امیدوارم بتوانیم فردا انها را خوشحال کنیم. برای رسیدن به هدف که پیروزی است، نیاز داریم که قوی باشیم و تلاش کنیم.
سرمربی استقلال گفت: بازیکنان ملی پوش به جمع ما بازگشتند، امیدوارم روز خوبی را پشت سر بگذاریم.
وی افزود: تمام مربیان باشگاهی در ایران برای فوتبال ایران تلاش می‌کنند، وقتی در باشگاه‌ها کار شود، تیم ملی قوی‌تری خواهیم‌داشت و البته عملکرد بهتری در روسیه خواهیم‌داشت.
وی افزود: باید از کادرپزشکی تیم ملی اطلاعات بگیریم تا بفهمیم شرایطش به چه شکل است. شجاعیان، فرشید باقری و میلاد زکی‌پور را هم در اختیار نداریم‌.
بقیه بازیکنان هم این شانس را دارند که خودشان را نشان دهند تا در ترکیب قرار گیرند.
وی در خصوص شناختش از ترکیب استقلال گفت: ما خیلی سخت کار می‌کنیم، باید تمرکز داشته‌باشیم. طبیعی است که باشگاهی مربی جدیدی می‌آورد یعنی از فضای گذشته راضی نبوده است.
وی افزود: چیزی که در پایان می‌خواهیم، برای رسیدن به آن راهی طولانی در پیش داریم. چیزی در خصوص بازیکنان جدید نمی‌توانم بگویم و اول باید به توافق نهایی برسیم.
رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی تیمش در برابر سیاه‌جامگان گفت: به لحاظ جدولی و امتیازی بازی حساسی در پیش داریم، تمام توان خود را گذاشته‌ایم که برنده باشیم. دو سه بازیکن جوان خیلی خوب داریم که مصمم هستند. امیدوارم شرایط خوبی در بازی فردا داشته‌باشیم.
عنایتی در رابطه با بازیکنان جداشده از این تیم گفت: در مورد بازی جام حذفی، دید ما تدارکاتی بود و چهار پنج بازیکن اصلی خود را به همراه تیم نبردیم. می‌خواستیم یک پیش بازی قبل از مصاف با استقلال خوزستان داشته‌باشیم. در خصوص حواشی هم توجهی نمی‌کنیم، تلاش خود را می‌کنیم.
وی در خصوص مسائل مربوط به حول جادوگری و رمالی که در خصوص نتایج سیاه‌جامگان شنیده می‌شود، تصریح کرد: به قول مرزبان اگر جادوگری مشکلی را حل می‌کرد، امروز هند قهرمان جهان بود.
وی افزود: هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم که جه بازیکنی را کنار بگذاریم‌. این نیست که بازیکنان کنارگذاشته‌شده کیفیت نداشته اند، اصلا و ابدا چنین نیست. از تک‌تک آنها تشکر می‌کنم زیرا بدون حاشیه از تیم ما جدا شدند. برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم اما نیاز داشتیم که به واسطه پر بودن لیست چند بازیکن را کنار بگذاریم‌.
عنایتی افزود::چندبازیکن به جمع ما اضافه می‌شوند و در جدال‌های سخت نیم‌فصل دوم قطعا تیمی قدرتمند خواهیم‌داشت. در شرایط کنونی بهتر است که  از بازیکنان جدید اسم  نبریم و چراغ خاموش جلو برویم.
مربی سیاه‌جامگان گفت: روی استقلال و پرسپولیس خیلی خوب می‌توان شناخت پیدا کرد، زیرا هم بازی های آنها پخش مستقیم می‌شود و هم خبرنگاران و رسانه‌ها به شدت روی آنها متمرکز هستند. در این هفته‌ها بیکار نبودیم و حریف را آنالیز کردیم.
وی تصریح کرد: سجاد دانایی و سبحان خاقانی، دو بازیکن نوجوانی هستند که فردا حتما لیگ را سورپرایز خواهندکرد‌.
عنایتی در خصوص برگزاری دیدار سیاه‌جامگان و استقلال در ورزشگاه ثامن گفت: بهتر است که همه دیدارها در ورزشگاه امام رضا برگزار شود، هوادار نشان داده که از بلوغ فکری بالایی برخوردار است. وقت این رسیده که نگاه‌مان را عوض کنیم. مخصوصا که هم دوری راه و هم نبود وسایل نقلیه لازم هوادار را در ورزشگاه ثامن اذیت می‌کند، به آنها باید احترام بگذاریم‌.
وی تاکید کرد: فردا چهره‌های ناشناسی را در ترکیب تیم سیاه جامگان خواهیددید. علی‌عسگر مصدوم است و دو هفته دیگر هم مصدومیت وی ادامه خواهدیافت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد بیشتر از دیگر بازیکنان به تیم‌های استقلال و پرسپولیس گل زده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما در طول 120 دقیقه دو بار برابر پرسپولیس کامبک زدیم، در ضربات پنالتی هم با اینکه تیم ما اول پنالتی خراب کرد، ولی بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند و توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم. این یک برد تاریخی برای آلومینیوم بود و آنهایی که این بازی را دیدند واقعاً لذت بردند.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی ادامه داد: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است و در لیگ برتر هم ما توانستیم آنها را شکست بدهیم. این بازی همه چیز داشت و شکست دادن پرسپولیس نشان داد که تیم ما از لحاظ فنی چه پتانسیلی دارد. ما در لیگ برتر از لحاظ امتیازگیری به حق‌مان نرسیدیم و با این فوتبالی که انجام می‌دهیم باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم.

نقی‌زاده در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم و خوشحالم که در برد تیمم سهم داشتم. البته این را هم باید بگویم که همه بازیکنان از جان مایه گذاشتند. من چهار گل به پرسپولیس و چهار گل به استقلال زده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکنی باشد که هشت گل به این دو تیم زده باشد. این برای من یک دستاورد بزرگ است و خدا را شکر می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد اینکه آیا هنگام زدن پنالتی آخر استرس نداشت، گفت: استرس نداشتم ولی این دغدغه را داشتم که اگر توپ گل نشود، هواداران و مردم اراک ناراحت می‌شوند. خدا را شکر که روسیاه نشدم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • مالکان جدید استقلال و پرسپولیس از کجا برای دوتیم خرج می‌کنند؟
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد