Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام-رئیس فدارسیون فوتبال گفت: جایگزینی فوتسال بجای فوتبال در دستور کار کمیته بین المللی المپیک قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج روز سه شنبه در مراسم انتخاب رئیس هیئت فوتبال استان ایلام اظهار داشت: رشته فوتبال در جام جهانی بسیار گسترده تر از المپیک است و علاقمندان این رشته بیشتر تمایل دارند این رشته مهیج را در این قالب تماشا و نظاره گر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا نیز کمیته بین المللی المپیک در نظر دارد رشته فوتسال را جایگزین فوتبال کند و به دلیل تبحر فوتسالیت های ایرانی امیدواریم در صورت تحقق این امر شاهد موفقیت روزافزون این رشته در المپیک باشیم.

رئیس فدارسیون فوتبال به وضعیت آماده سازی تیم ملی پیش از برگزاری رقابت های جام جهانی پرداخت و گفت: در تلاش هستیم بهترین برنامه آماده سازی و برگزاری بازی های تدارکاتی را برای این تیم مهیا کنیم تا شاهد موفقیت این تیم در رقابت های جام جهانی در روسیه باشیم.

تاج در ادامه حرکت رو به رشد ورزش فوتبال در استان ایلام را خوب ارزیابی کرد و گفت: تعداد بازیکنان موفق ایلامی در رده های مختلف ملی به نسبت جمعیت استان قابل قبول است و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب شاهد توفیق روزافزون آنان باشیم.

در پایان این مراسم انتخابات هیات فوتبال استان ایلام با حضور تنها یک نامزد برگزار شد که آبختی سنجابی توانست ۲۱ رای تمامی اعضا را کسب و برای یک دوره ۴ ساله دیگر رئیس هیات فوتبال استان ایلام شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست

به گزارش خبرنگار مهر، موریس پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران در جمع خبرنگاران در مورد شرایط تیم ملی گفت: فرصت خیلی خوب است و تمرینات ما واقعی شروع شده است. همه بازیکنان را در اختیار داریم و با همه توان و انگیزه تلاش می‌کنیم تا به هدف برسیم. از نطر آمادگی بازیکنان شرایط متفاوتی دارند.

وی گفت: بعضی از بازیکنان تازه به جمع ما اضافه شدند و بازی واقعی والیبال ۶ در ۶ را نداریم. فعلا شرایط بازی را نداریم اما کم کم به آن می‌رسیم. در حال حاضر از روند بازیکنان و شرایطشان راضی هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که صعود به المپیک رویاپردازی نیست، گفت: قطعا یک واقعیت‌هایی وجود دارد و ما می‌دانیم تیم‌های رقیبان در رنکینگ چه جایگاهی دارند ولی می‌دانیم که رویا نیست. نهایتا می‌گوییم عملکردمان جوری بوده که از آن راضی هستیم.

وی تاکید کرد: واقعا می‌توانم بگویم یک راهکار جادویی نیست که همه چیز را حل کنیم. نقش ما القای اعتماد به نفس است تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در مورد حضور بازیکنان جوانان عنوان کرد: قطعا اگر از بازیکنان جوان دعوت کردیم به دنبال فرمالیته نبودیم ما به پویایی و انرژی آن ها لازم داشتیم. حضورشان در تیم ملی به این معنی است که پتانسیل دارند.

پائز در مورد برگزاری بازی‌ دوستانه قبل از لیگ ملت‌ها خاطرنشان کرد: ما در پروسه آماده سازی از برنامه ها عقب هستیم. خیلی از تیمها بازی دوستانه را بستند و چون از قبل برنامه ریزی کردند حاضر به بازی دوستانه نیستند. با برزیل صحبت کردیم و قرار است دو بازی داشته باشیم اما با تیم الف برزیل نیست. احتمالا با تیم جوانان آنها دو بازی دوستانه خواهیم داشت.

کد خبر 6099398

دیگر خبرها

  • بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOC حساب باز کرده ایم
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال