Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، انجمن بیداری و همبستگی جوانان یمن، نسبت به بیانیه نشست وزیران خارجه اتحادیه عرب علیه جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان واکنش نشان داد و تصریح کرد: ما نسلی پرورش یافته بر اساس دشمنی با دشمنان اسلام و پیامبر اکرم(ص) هستیم و بر این اساس اجازه نخواهیم داد گروهی که با خون جوامع اسلامی تجارت می کنند، به عنوان سخنگوی اعراب و مسلمانان به فعالیت بپردازند و شرافت و کرامت جوامع عربی و اسلامی را تحت تاثیر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این انجمن افزود: بیانیه کسانی که خود را وزیران خارجه نظام های عربی می دانند، تماماً با جوهر صهیونیستی نوشته شده و هیچ ارتباطی به مردم آزاده جوامع اسلامی ندارد. این بیانیه تنها به تقدیم قربانی بیشتر به الهه شرارت یعنی آمریکا و فرزند نازپرورده آن یعنی رژیم صهیونیستی می پردازد.
 
در این پیام آمده است: ما به این بیانیه و سایر مواضع زشت و زننده و همه کسانی که به این بیانیه رضایت داده یا سکوت کرده اند به دیده حقارت می نگریم. جوانان امت اسلامی اجازه نمی دهند گروهی از مقاومت در اختیار اشغالگران قرار گرفته و قربانی توطئه های آمریکا شوند چرا که مقاومت آبروی امت را حفظ کرده و از کرامت مسلمانان دفاع می کند. هر که در این نشست شرکت کرده باشد خیانت بزرگی مرتکب شده و مطمئنا بهای این خیانت، بسیار بزرگ خواهد بود.
 
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در واکنش به برگزاری نشست فوق العاده وزیران عرب و بیانیه پایانی آن علیه ایران و حزب الله نوشت:  این نشست فرصتی برای خالد احمد آل خلیفه نماینده نظام جنایتکار آل خلیفه بود که در برابر نمایندگان کشورهای عربی اشک تسماح ریخته و از مواضع جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت گله کرده و چهره نورانی انقلاب بحرین را خدشه دار سازد.
 
این ائتلاف همچنین اظهار داشت: تروریسم از ویژگی های نظام آل خلیفه و اشغالگران سعودی است که به هتک حرمت و ریختن خون و شکنجه زنان و کودکان و کهنسالان در زندان ها پرداخته، کودکان را با شلیک گازهای سمی به خانه ها خفه کرده و ده ها کودک و شیرخوار را به شهادت رساندند و همچنین انواع جنایت های طایفه ای را علیه ملت اصیل بحرین مرتکب شدند.
 
ائتلاف 14 فوریه در پایان خاطرنشان ساخت: از ملت های آزاده می خواهیم انقلاب ملت بحرین و مطالبات مشروع آن را درک کرده و به یاری مظلومان و مجاهدان بحرینی که همچنان در اشغال نظامیان سعودی قرار دارند بشتابند. سازمان ملل نیز وظیفه دارد در برابر تروریسم در بحرین و همچنین نیروهای اشغالگر سعودی که به کشتار و مصادره حقوق مشروع این ملت می پردازد، ایستادگی کند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس دانشگاه صنعتی اراک در این نشست با بیان اینکه این همایش با ۶۰۰ دستاورد علمی، تخصصی و صنعتی در سطح کشور و بین الملل از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت در این دانشگاه برگزارخواهد شد، گفت: برنامه ریزی‌ها برای برگزاری همایش از مهر ماه سال گذشته انجام شده و ۶۱۰ مقاله از ۵۰ دانشگاه برتر کشور برای شرکت در این همایش ارسال شد که ۴۶۰ مقاله علمی انتخاب شد.
گودرزی با بیان اینکه برگزاری این همایش معرفی جلوه‌ای از علم و صنعت استان به کشور است، افزود: در همایش پنج کارگاه تخصصی و چهار سخنران با نشست‌های کاملا علمی و تخصصی و نمایشگاهی از دستاورد‌های به روز در سطح استان و ملی به نمایش خواهیم گذاشت.
او گفت: مشارکت علمی، جهش تولید و توسعه صنایع مردم نهاد شعار سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران است.
استاندار مرکزی هم در این نشست گفت: با بر گزاری سی و دومین همایش بین‌المللی مکانیک در تراز نام صنعتی استان، رویداد شاخصی را در تاریخ نظام علمی استان رقم بزنیم.
مخلص الائمه افزود: بدنه مربوط با موضوع صنعت، دانشجویان صنعتی و دیگر دانشجویان در جریان این رویداد باشند و در برگزاری همایش از صنایع و انجمن‌هایی از جمله قطعه سازان، نفت و گاز، آب سنگین و ایزوگام دلیجان کمک بگیریم.
او همچنین گفت: برای حضور مردم در محل همایش تمهیدات لازم اندیشیده شود.
در پایان این نشست از شعار سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند