Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: 542 میلیون تومان مردم گیلان توسط کمیته امداد به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کردند.

‌‌به گزارش ایسنا‌، علیرضا محمدی، با ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله اخیر غرب کشور، گفت: مردم نوع‌دوست گیلان همواره در شرایط سخت در کنار نیازمندان بوده‌اند و ثابت کرده‌اند که برای کمک به هم نوعان خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و این بار هم بدون هیچ منتی به یاری زلزله‌زدگان غرب کشور شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بابیان اینکه مردم گیلان 542 میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه به کمیته‌های امداد این استان اهداء کردند، افزود: کمک‌های غیر نقدی مردم گیلان شامل پتو، آب‌معدنی، گاز پک نیک، لحاف و تشک، کنسرو، پوشاک ودیگر اقلام مورد نیاز بوده است‌.

محمدی میزان کمک نقدی گیلانیان به مردم کرمانشاه را مبلغ 40 میلیون و 400 هزار تومان و غیر نقدی را 501 میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: کارکنان کمیته امداد گیلان هم حقوق یک روز خود را برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص دادند .

وی یادآور شد:شماره‌حساب 4790479083بانک ملت شعبه شهرداری رشت برای دریافت کمک‌های نقدی مردم نیکوکار فعال است و شهروندان می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را هم به ادارات کمیته امداد سطح شهرستان‌ها تحویل دهندو علاوه برآن پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر دایر است‌.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تسریع کرده و تلاش مضاعفی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی باید موانع و مشکلات را رفع و نسبت به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بسته شود.

رضازاده گفت: در شأن کشور ما نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شأن و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی ادامه داد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی باید تسهیل گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب پذیر کمک کنیم.

کد خبر 748133

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد